Inmiddels wel reactie ---> Wel vertrouwen erin Er zit een levertijd van 2 weken op en op de blauwe 3 weken ivm populairheid... Enigste wat ik me nu afvraag... Ik kan 'm daar bestellen, maar volgens mij is binnen een paar weken de iPod Mini ook hier uit.
ja, als ik jou was zou ik nog even wachten, hij komt waarschijnlijk 1 augustus uit, ik bestelde em alleen daar omdat ik em dan voor de vakantie had edit: die van mij word vandaag of morgen verstuurd *)
PoPgamer ik heb t gevonden!!!!!!!!!! ik moet dit downen mssien werkt t bij jou ook na het installeren open je iriver manager en dan ga je naar TOOLS bovenaan. Dan klik je op conversion wizard en dan kan je het rec. bestandje omzetten in een wav. bestand jippie
nou, kreeg laatst mailtje dat hij binnen 4-6 dagen verzonden werd, beetje jammer want nu heb ik em niet voor m'n vakantie maar ligt hij dan wel klaar, misschien koop ik em ook wel bij de apple store, want daar is ie nu 246 euri incl. shipping.
ik ben ook van plan om een mp3 speler aan te schaffen, ik twijfel tussen deze 2: - de philips jukebox hdd060 (1.5 gb) - de xen ezav emp-200 (256 mb) is er iemand die gebruikservaringen heeft met 1 van deze 2 of beide? en wat zijn de + / - punten? alvast bedankt
geen reactie... nogmaals: Ik ben van plan om een mp3 speler aan te schaffen, ik twijfel tussen deze 2: - de philips jukebox hdd060 (1.5 gb) - de xen ezav emp-200 (256 mb) is er iemand die gebruikservaringen heeft met 1 van deze 2 of beide? en wat zijn de + / - punten? of mischien iemand die een ander aanraad? alvast bedankt