1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volgende Xbox in drie versies op de markt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FabianNL, 11 nov 2004.

  1. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je niet. We hadden t over pcgames kunnen spelen op de xbox en dan begin jij over cdbranders!?
     
  2. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ziet er idd wel mooi uit maar ga er niet van uit dat het de volgende xbox is
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    dat plaatje is zooooo 2004 :+
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou maar niet verwachten dat da em echt gaat worden.
    ik vertrouw alleen door MS bevestigde berichten, dus deze shit geloof ik echt niet.
    trouwens het lijkt me niet logisch dat ze een console maken met 6 controller poorten, tis wel origineel maar niet praktisch.
    moet je een fuckin tv scherm opsplitsen in zes schermen? alleen om die reden al moet je dat plaatje niet vertrouwen.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou wel kunnen, als ik Bill Gates was....
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    dat er een Next en Next HD komt vind ik een beetje flauwe kul. Ik zal uiteraard wel voor de HD gaan, want dat is wel vrij makkelijk. Die PC hoef ik niet, daarvoor heb ik wel een echte PC. Ik ben trouwens wel een keer benieuwd naar ontwerpen of hoe de xbox next eruit komt te zien
     
  8. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt denk ik wel een "X" op te staan, dus dan weet je misschien een beetje hoe hij eruit komt te zien :+
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    ja, nou weet ik genoeg ja:+
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mar ik hoorde dat bill gates de nieuwe x doos 5 januari gaat laten zien klopt dat?
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien raar dat ik er nu het volgende bericht bij ga halen. Maar dit bericht over Halo 2.5 op Teamxbox [het stond ook in OXM] lijkt betrouwbaar. Als je Teamxbox en OXM niet meer gelooft....wie dan nog wel?

    Anyway, de link met de Xbox 2 is er wel. Er staat:
    Ik denk dat het dus wel waar is. Ik hoop het...toch maar ff afwachten op de officiele aankondiging van Xbox 2 [op E3 2005???]


    Er is ooit iets gezegd van een persconferentie begin januari. Alweer een hele tijd geleden dat dat gezegd is. Ookal kan ik me de bron niet herinneren, ik dacht dat hij redelijk betrouwbaar was. Maar ik geloof niet meer dat die persconferentie er nog aan zit te komen [hoe erg ik het eerst ook (wilde?) geloofde]. Verwacht het maar op een groot evenement [zoals E3, of die ene Xbox week waar ik de naam niet meer van weet :+ ]
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940

    Bron (sorry als dat spam is)
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    lijkt mij niet echt een betrouwbare bron...
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    maar het is gewoon een feit dat die beurs er is en hij een speech gaat geven, was al een tijdje bekent...vraag is alleen dan nog wel of dan ook daadwerkelijk de xbox2 word getoont.... maarja....daar ben ik ook niet echt zeker van (lees: denk het niet)
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil echt graag zien hoe xbox 2 eruit ziet :9
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook. Alst der maar beetje vet uitziet, vind ik het goed. Kstel niet zo veel eisen aan het uiterlijk, natuurlijk; wel een beetje (xbox 1 in een wat kleiner formaat vind k goed) maar voor de rest vind k 't best.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    als hij maar niet groter wordt dan de huidige xbox vind ik het wel goed :)

    Wat denken jullie eigenlijk hoe het met de controller zit? Blijft hij hetzelfde (als bij Playstation->Playstation2) of krijg je een totaal nieuwe controller (net als bij N64-> Gamecube)
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    de n64 was gewoon een slechte controller opzich.... die is gewoon vernadert naar de standaart van vandaag de dag (dus zoals de PS1, PS2, Xbox, GC (DC?) controllers)
    dus denk niet dat er veel aan zal veranderen :)
     
  19. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze de huidige controller behouden,k'vind het zo goed:D
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang de button layout ongeveer hetzelfde blijft ben ik blij. (jeweetwel, pookjes op dezelfde verhouding van elkaar verwijdert zodat je shooters kan spelen, en genoeg actie knoppen)
     

Deel Deze Pagina