1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volgens radio modern worden er geen games meer gemaakt voor de xbox!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door $uperman.nl, 15 jul 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.modern.nl alleen is de site onder constructie en werkt dus niet.

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Welke Radio Modern was dat? Dan kun je misschien een mailtje naar MS sturen met daarin het verhaal en daarbij de vraag of dit waar is, gewoon heel onnozel, net alsof je dat gelooft. Misschien krijgen ze dan nog wat te horen van MS.

Natuurlijk worden er nog gewoon spellen gemaakt voor de Xbox, kijk maar op de diverse internet sites. Wanneer het echt waar zou zijn, dan had je het allang ergens anders gehoord. Bij Radio Modern zijn ze niet zo slim dat ze dat soort dingen als eerste weten. Ik heb er ook ooit een hele zooi apparatuur willen kopen, maar ze deden zo raar dat ik maar snel naar een andere winkel ben gegaan.

Waarschijnlijk zit er op de PS2 of GameCube een grotere marge en verdienen ze daar meer op. Of de verkoper krijgt een hogere bonus als hij een PS2 of Gamecube verkoopt. In ieder geval is het een hele domme uitspraak, typerend voor personeel van sommige winkelketens.

Een aggressievere verkooptactiek zou wel goed zijn van MS, ze lopen toch een groot aantal verkopen mis. Door dit soort dingen zullen de mensen die geen internet hebben en er verder niet veel verstand van hebben eerder een PS2 of Gamecube kopen. Over de Xbox bestaan volgens mij het meeste "broodje-aap-verhalen".

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het was bij een radio modern in rotterdam, ik weet niet welke precies

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, die gasten (modern dudes) hebben misschien geen verstand van comps. Maar zeker weten wel over andere aparaten. Het is jammer genoeg 1 van de weinige concerns die nog WEL hulp/uitleg biedt bij de verkoop van materialen, zoals tv's e.d. En niet zoals MM-mentaliteit "Niet vragen, kopen en bek houden!".

Sorry is nou eenmaal zo.

En plz fuck niet met de PS2, want die heb ik OOK. Ja, die is ook geweldig! Vooral GTA3, en niet lullen "Ja is ook op de PC speelbaar" sorry. maar ik wil het zekere voor het onzekere en wil gewoon alle games spelen die goed zijn. Sony en Ms (in de toekomst ook de big N) zijn degene die mijn genre spellen voor mij creeeren. Dus niet de fanboy uithangen hierzo.

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik vben geen fanboy, en ja de PS2 is goed, maar nu eigenlijk achterhaald kwa power
    maar er zijn wel dope games op ja

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    niks mis met de modern idd maar ik zou mijn xbox er nooit kopen hoor.

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de radio modern in de stad (ergens bij het beursplein in de buurt) daar werkten ruim een jaar terug een stelletje bijdehante chagerijnige gasten. Ze hebben er netjes voor gezorgd dat we onze 5000 gulden elders hebben uitgegeven.

De mediamarkt moet je idd niet om advies vragen, daar moet je gaan kijken, ze hebben erg veel en je kan overal aanzitten.

Eigenlijk moet je nooit bij een winkel om advies vragen, ze zullen je altijd iets verkopen wat voor hun ook voordeel heeft. Daarom is internet zo handig, dan kan je allemaal reviews opzoeken en prijzen vergelijken en het daarna bij de mediamarkt gaan kopen met laagste prijs garantie en als het dan niet bevalt kun je het binnen twee weken terugbrengen...

Bij het alexandrium in rotterdam is het bij de radio modern altijd erg rustig en de mediamarkt is altijd druk...

(Disclaimer: Deze gegevens zijn gebaseerd op mijn eigen waarnemingen, er kunnen geen rechten aan worden ontleend en ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot de uitspraken hierboven) ;)

Deel Deze Pagina