Is het misschien makkelijk om een lijstje bij te houden van mensen die mee willen doen? Misschien in de eerste post of zo dat iedereen makkelijk elkaar kan toevoegen
Die gamertag lijst van eerst werkt niet meer, ik zou gewoon alle users die mee willen doen in een quote stoppen. Zo dus:
Zo Big mischien kan je even je friends list schoonmaken kan je niet toevoegen op live IVM met dat je list vol is groetjes
Hoi allen. Mij lijkt het ook erg leuk. Beetje relax gamen en kletsen. Black Ops ga ik halen. Voeg me maar toe. Je raad het al mijn gamertag is: Sasuke26
Ik ga nu mijn lijst leegmaken. Toch veel mensen die niet meer xboxen erin of waar ik al langer dan een jaar niet mee speel en dan voeg ik iedereen toe. Ga nu even naar een verjaardag maar zal dit vanavond doen.
ik zal vanaaf even mijn gamertag posten. Maar aangezien ik er al enige tijd uit ben geweest en mij ook niet meer verdiept het in de laatste games. In wat onderscheid COD black ops zich tov Medal of Honor? Ik vond bv Modern warfare 2 wel erg vet, zijn die games vergelijkbaar?
Toekomstige Luchtmachter (ICT), momenteel al met de MBO opleiding van de Luchtmacht bezig, maar nog geen 20. Is ditt een probleem?
nah je hoeft niet exact 20 plus te zijn maar wel minimaal 18. Zolang je maar gezellig bent. En wat COD van MOH onderscheidt: COD heeft veel meer content: 14 maps geloof ik, veel meer gameplaymodes, wapens, perks, attachments voor je wapens. COD speelt veel sneller en meer arcade dan MOH Heb trouwens in begin post een lijst met tags gezet
Oke thanks, ik ga ze toch eerst even beide testen als ze een demo hebben, maar op basis van jou info spreekt cod mij al meer aan. Mijn gamertag is trouwens Cabrina08
Count me in Syke! Ik moet wel mijn lijst opschonen, want ik ik heb momenteel 80 Pinball FX 2 friends en zit nu vol... Leuk initiatief!
Leuk dat je met ons meedoet. En 80 Pinball vrienden is wel veel. Hoeveel vrienden hiervan had je al in je lijst voordat Pinball uitkwam?
Ik voldoe aan je lijstje en heb ook interesse om te gamen met mensen zoals omschreven. Mijn gamertag is SnS05x2, vanaf morgen ook black ops in huis en ik heb woensdag en donderdag heerlijk vrij genomen. Dus ga meteen er volop in. Tot op xbox live!
Goed idee, lekker relax gamen zonder schreeuwende amerikaanse kiddo's. Voeg mij maar toe aub. Mijn gamertag is AMSVORDE Off topic heeft iemand nog een idee voor een goede head set?. mijne heeft de geest gegeven dus morgen meteen maar even een nieuwe halen.
30 plus ook goed? TrueDeadEyeNL is mijn nick als het goed is wordt mij Hardend edition morgen geleverd.