1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volwassen COD: Black Ops spelers gezocht.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BigSyke, 6 nov 2010.

1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Gister was ik te laat voor de party maar was COD single player aan het doen en toen ik gesaved had was de party al vol geloof ik:). Vriendin had ook visite en zaten hard te kwekken:p dus het was toch niet gegaan. Maybe vanavond weer:)

2. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Yooow, even een vraagje,

Ik voldoe aan alle kritiekpunten, vooral termen als 'gezellig gamen' en 'iedereen in z'n waarde laten' spreken mij bijzonder aan.

Alleen, het ding is dat ik stotter. En het is niet dat ik me schaam en/of verlegen of wat dan ook ben, maar ik heb geen zin om te proberen om ellenlange conversaties te houden via de mic terwijl ik ondertussen 10 keer neer wordt geschoten. Concentreren op m'n spraak EN m'n Xbox Live homies dekking geven tijdens heftige vuurgevechten gaat niet echt samen ;)

Ik hoor het wel, Team Deatmatch met onbekenden waar je geen band mee hebt begint een beetje te vervelen. :)

EDIT:
    1.-Je bent bij voorkeur 20 jaar of ouder - over de 30!
    2.-Je stelt gezellig gamen en sportiviteit boven stats en n00bs Pwnen. check
    3.-Je praat gewoon normaal, geen straattaal of 1337 speak. ik praat normaal...althans, dat prrrrrobeer ik ;)
    4.-Je gaat uiteraard COD Black Ops spelen check
    5.-Je krijst en scheld niet over xbox live als een potje een keer niet mee zit. never, er slapen hier kleine kids. Voorbeeldfunktie he?
    6.-Je hebt uiteraard wel een microfoon of headset. check
    7.-Je laat iedereen in zijn waarde altijd

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  3. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0

Is toch helemaal geen probleem juist gesellig weer iemand erbij.

Voeg me toe op live eveneens als de rest in het begin van de startpost

Gr denny

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    natuurlijk ben je van harte welkom. Heb het vandaag wel druk, weet niet of ik online kom. Zal dit weekend de startpost updaten met namen

5. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond om ca. 20.00 uur ben ik online voor een paar potjes Domination e.d. De Party staat open ;)

See Ya

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Voeg mij ook maar toe,ook een gezelligheidsspeler ;)
    25 jr btw.

7. frenchy

frenchy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    clan gezocht

Hallo ik ben op zoek naar een leuke clan om mee te gamen. heb je nog plaats? Mr Bokito is mijn gamertag. 33 jaar. Heb black ops.

8. frenchy

frenchy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je nog plaats ben 33 ik game voor de gezelligheid. en ik heb black ops. Gamertag Mr Bokito.

9. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Sorry gasten. Ging wat mis met mijn Xbox. Het was gezellig. Tot snel

10. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat je ff langskwam, jammer dat TD mij echt niet ligt, was duidelijk te zien aan mijn K/D ratio haha :)

Speel liever Domination, Demolition of HQ. Zijn hier ook liefhebbers voor?

11. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe vanavond wel mee Domination als ik niet de kroeg in ga. Ben er sinds gisteren achter dat mij dat ook beter ligt dan TDM.

12. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde topic, neem ik aan?

Ontopic:
    Vind gamen erg leuk met velen die ik via hier heb toegevoegd.
    Veel gespeeld afgelopen 2 dagen waarvan een groot gedeelte van de tijd met sommige van jullie is geweest :)
    Van het weekend ga ik verder klussen met mijn gamehok, wat bij sommige van jullie dan ondertussen ook al bekend is. Maar naast het klussen zal ik zeker nog wel her en der aanwezig zijn. Ligt eraan hoe soepel het klussen verloopt want planning is het dit weekend af te hebben. Er staat nu een xbox en 32inch tv op de eettafel, ik vind het prima maar men meissie vind het (gok ik) wat minder geslaagd... haha.

Edit;
    Overigens misschien leuk/handig als we een clantag in gebruik gaan nemen met zn allen. Niet zozeer dat we als clan gaan functioneren want dat is me dan net wat too much denk ik, maar een beetje eenheid is altijd leuk. In mijn ogen dan.
    Jullie mening hierover? Evt suggesties?

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  14. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Het maakt mij niet zoveel uit wat we spelen als het maar gezellig is:) Ik heb nu bij mijn naam gewoon XBW staan. Maar laat iedereen z'n suggestie maar doen.

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Cool, bedankt voor de uitnodigingen.

Gister wat problemen met m'n draadloos netwerk, maar vanavond ben ik online. :)

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    XBW

Is wel een goed idee.

17. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Zal hem het weekend veranderen :D

Heb een druk weekend voor de boeg en moet ook nog ff werken, weet nog niet wanneer ik online ben ;)

18. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    dan zal ik OPA ook veranderen naar XBW

19. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBW, zal het veranderen zodra ik weer online kom.

BigSyke, als je de kans ervoor ziet dan misschien even de startpost updaten. Volgens mij missen er gamertags?

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    klopt ja. Heb het beetje druk gehad gisteren en ben niet online geweest. Zal vanavond na het sporten anders morgen de post bijwerken

Ben ook wat meer online zelf. Heb nog maar iets van 7 uur kunnen spelen :mad:

Deel Deze Pagina