1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voor de belangrijkste Eend van dit Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door LadyBug, 11 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Eerbetoon? Ik heb je wel anders over DwD zien praten en daarom reageer ik zo omdat ik dat helemaal niet lief vond :)
    Maar ik zal mijn mond hier maar gaan houden want nut heeft het niet

Je maakte eerst een thread aan over een smiley en in die thread begon je DwD af te katten

2. LadyBug

LadyBug Guest

Ik heb wel eens wat minder leuks over hem gezegt.
    Maar dat wil ik nu goed maken door hem een smilie te schenken :+

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Eerlijk gezegd ben ik het een beetje met Munsje eens. Toen ik je eerste post zag was het overduidelijk dat die als provocatie bedoeld was. Vooral je onderschrift "heb het lef eens om dit topic te sluiten" is daar een overduidelijk bewijs van. Je moet gewoon niet proberen goed tepraten wat krom is. Je mag best zeggen "Ik wilde hem gewoon eens provoceren want ik vind dat ie altijd rot tegen me doet." En ja, dan komt een van de andere moddertorren en die pleurt er een slotje op.

Wat mij betreft hulde aan DwD. Hij laat zich niet blikken om de doodeenvoudige reden dat hij mijlenver boven jouw doorzichtige provocatie staat. En we hebben m.i. nu lang genoeg gedraald over dit flauwe topic. De lol is er nu van af. De soep staat op tafel en we gaan eten. Dus pleur ik er een slot op. Als een van de XBW bazen het daar niet mee eens is mag hij/zij me overrulen.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Pejannl: Helemaal mee eens :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina