1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voor de gek gehouden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door x-daan-x, 16 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik zal gewoon even met een paar maten langs gaan, dan maar aan de andere kant van NL.

Heb je in iedergeval een leuke dag gehad,!
    En reken maar dat hij dan je ps2 teruggeeft :)

Of je kan ook gewoon zijn adres over heel internet verspreiden. allemaal spam krijgt hij dan thuis gestuurd.

Neej ik was nog niet klaar met zulke personen!

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kan je gelijk even op kroegentocht in Leeuwarden ;) :)

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    lol:)
    jup ik zou met een paar gasten(4-6) naar hem toe stappen en zeggen heej onze vriend hier zou graag zijn SP willen of zijn Ps2.
    goedschikst of kwaadschiks:)

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    omg...

Als jullie zo doorgaan met dat knokploeg idee, gaat de topic dicht hoor.
    Probeer hem gewoon op een normale manier te helpen, en post anders gewoon niets.

5. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    jah, hij heeft hij moest wel zeggen dat hij het gekregen had want ik had het aangetekend opgestuurd,
    en je kunt met je nummer op je bewijsje via internet nagaan of die aangekomen is of niet.
    en langsgaan ik ben daar niet zo goed in. ik kan niet echt stennis schoppen hehehe, en mn ouders zeggen eigen schuld, is mischien ook wel zo maar toch, en ik had met hem geruild omdat ik van meerdere mensen had gehoord dat hij te vertrouwen is, dus waarom niet.
    maar mischien heeft hij het de laatste keer wel opgestuurd maar heb ik het nog niet binnen, al lijkt me dat sterk want hij had het dinsdag op de bus gedaan.
    maar ik zou het fijn vinden als hij dit leest of je even contact met me op wilt nemen en dit netjes kunnen afhandelen.
    ik bedankt ff iedereen voor hun tips en ik ga er zeker gebruik van maken !

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, maar voor hetzelfde geld is hij nu op vakantie in 1 of ander internetloos land.
    Hij was overgens de 13de van deze maand voor het laatst online op XBW.nl

Langsgaan is toch echt je enige optie.
    Ik begin een beetje het idee te krijgen dat je met weinig moeite toch je spulletjes terug wil, maar soms kan het gewoon niet anders.

Maarja, dat kan ik ook verkeerd zien natuurlijk.

7. hutkofer

hutkofer Guest

Hij stuurt het wel op hoor, na 85 dealtjes wil je je reputatie niet op zo'n manier verkutten.

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zie PM voor zijn/haar tel nummer.

9. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tommy corleone
    Stuur een brief.
    Bel hem op.
    Stuur een pm.
    Stuur een email.

Heb je dit allemaal al gedaan?

ik heb hem doodgegooid met pm's en emails.
    en zn tel is geheim
    maar die brief zou ik vandaag eens schrijven.
    bedankt

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stuur anders een brief naar

Dhr ? ''achternaam''

zoek in het telefoon boek de voorletters van z`n vader/moeder.
    snap?

11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Er zijn je nu zoveel ideeen aan de hand gedaan, dat het nu alleen nog even kiezen is :)

Ik zou eerst contact opnemen met de ouders!

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik denk dat je gewoon even moet wachten. Misschien is ie op vakantie. Tis een beetje lullig. Maar tis wel vakantie, dus best wel grote kans dat het verder wel goed komt, maar dat ie over paar weekies misschien thuis is en ineens dit topic ziet en zich rot schrikt. Vooral ook omdat jullie zeggen dat ie verder al veel goeie dealz heeft gehad.

13. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hij is niet op vakantie, hij is ook regelmatig op FOK! te vinden met deals. Om je gerust te proberen te stellen, ik heb een hele tijd terug ook eenzelfde soort probleem gehad met 'm, maar uiteindelijk heeft 'ie wel alles opgestuurd. Het zal dus ook wel in orde komen, maar netjes is het niet.

14. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    okey, ik zal nog even tot dinsdag aastaande wachten met echt actie onder te nemen,
    ik zal in ieder geval dit weekend even een brief posten naar zn ouders gericht,
    helpt dat niet of heb ik nog steeds niks gehoord, dan zal ik doen wat toxic timmie mij aangeraden heeft, mischien is hij wel weg, in dat het geval en heb ik dinsdag de gba sp binnen gekregen dan zeg ik het zeker eventjes als de morderators dat goed vinden,
    want als dat het geval zou zijn dan zou ik hem nu wel vreselijk zwart hebben gemaakt,
    allemaal erg bedankt _O_ _O_ _O_ en ik denk dat ik nu wel weer even vooruit kan,
    groetjes daan.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je dat nummer dat ik je gaf al gebeld dan?

16. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb 1 keer opgebeld maar hij nam niet op, waarschijnlijk niet thuis ofzo, ik probeer vanmiddag nog een keer

17. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    die ouders moeten het toch ook allicht vreemd vinden dat dat joch opeens een ps2 heeft! :confused:

18. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wie weet woont 'ie op zichzelf, niet iedereen woont thuis en niet iedereen zit in de doelgroep 12-18 jaar.

19. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Nou politie doet nix dat is geen optie ( K*T politie)
    Nou ik zou dr ckr langsgaan ik haat die gasten een belg (eduard 88888, niet de goeie eduard888888 die hier ook is;)) heeft mij genaait nu ga ik hem binnnekort maar eens snachst opbellen:) zal die leuk vinden

* t is trouwens niet eens oplichten maar gewoon JATTEN t zijn gewoon diefen! :mad:

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Tsja van ruilen komt huilen he.

Maar heel lullig hoor, triest van zo iemand.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina