1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voor de gek gehouden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door x-daan-x, 16 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet alleen dat zijn ouder gescheiden zijn,
    dus het kan mischien zo zijn dat hij in een doelgroep zit,
    hij nam iig weer niet op

2. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    heb je jou tel gegeven?? anders ziet hij miss dat jij het bent.. probeer met een ander telefoon te bellen.. ofzo of een andere keer..

3. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    nope hij heeft mijn nummer niet.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien is ie dan toch op vakantie gegaan, aangezien ie op fok zover ik gezien heb ook de 14 voor het laatst reageerde. Zou het vandeweek nog een paar keer proberen en anders een paar weekjes wachten, voor het geval die echt op vakantie is.

5. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    das pas 3 dagen geleden :confused: misschien is zijn inet/pc wel kapot weet jij veel..
    en hij heeft je telefoon nummer niet duss..

6. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ga niks met de politie doen. mn broer zit erbij en die zegt dat ze toch niks ondernemen met zulk soort zaakjes. Ik vind dat we voor dit soort gelegenheden regionale knokploegen moeten instellen. Is een stuk effectiever

7. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die knokploeg zie ik ook wel zitten en dan gewoon maandelijks de zwartelijst afwerken O-)

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus met een beetje stoer doen en mensen bedreigen wil je ver komen?

Grow up...

9. hutkofer

hutkofer Guest

Als je het serieus doet, zal je wel ver kunnen komen jah..maar dit is allemaal één grote niet grappige grap, dus dan kom je niet ver nee.

10. Mouhajir

Mouhajir Mouhajir

Leuk Bevonden:
    0
    succes!

11. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daar kom je verder mee dan pismieterig thuis achter je pc blijven hangen en steen en been klagen over mensen die oplichten!!! en met je grow up...ik denk dat ik ouder ben dan jij grave:) _0/

12. hutkofer

hutkofer Guest

Aan deze opmerking te zien heb ik daar zo mijn twijfels over.

13. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja dat idee heb ik van meer mensen hier maar jongens allemaal blijven klagen hoe kut het wel niet is als je niets krijg!!!

Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zoals ik al eereder zelf aangaf, is dat inderdaad was x-daan-x lijkt te doen, Zoeken naar de meest makkelijke oplossing zonder zelf veel moeite te doen.
    Ik zou zelf zeer zeker langsgaan, maar om dat direct knokploeg te gaan lopen blaten vind ik iets te ver gaan.

En wat zou het mij kunnen schelen hoe oud je bent?
    Het gaat om normaal sociaal gedrag, iets waar jij blijkbaar bijzonder weinig verstand van hebt als je zo reageerd.

15. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    normaal sociaal gedrag is toch moeilijk vol te houden als dit gebeurt?

edit/en wie gaaat mij vertellen wat normaal sociaal gedrag is?ligt dat niet voor iedereen anders?

Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  16. hutkofer

hutkofer Guest

Als je bent opgevoed, heb je geleerd dat je eerst even met die gene moet praten, en eerst zeker moet weten wat er aan de hand is voor je conclusies gaat trekken.

Maybe is hij wel op vakantie...Of is zijn moeder dood gegaan, en zit hij in diepe shit..weet jij veel.

17. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    uiteraard probeer je eerst te praten maar zoals je ziet word nergens op gereageerd dus wat dan?keuze gauw gemaakt hoor!!!

18. hutkofer

hutkofer Guest

Inderdaad..kapot die handel.

19. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wie zegt dat?om te beginnen zou je eens normaal langs kunnen gaan dat heeft waarschijnlijk al meer effect dan iedere pm of mail die je stuur....

20. hutkofer

hutkofer Guest

"Orgineel gepost door vandalzzz
    die knokploeg zie ik ook wel zitten en dan gewoon maandelijks de zwartelijst afwerken"

Of was dat een andere vandalzzz?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina