1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voor de gek gehouden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door x-daan-x, 16 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    staat in die zin dan dat er zoiezo mensen afgetrapt moeten worden?

2. hutkofer

hutkofer Guest

Wat is een knokploeg?

3. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar moet die dan meteen over gaan op geweld?noem het dan de eerste keer dat ze er heen gaan een praatploeg oke...

4. hutkofer

hutkofer Guest

Lol, je probeert je er wel heel zielig uit te praten.

Grow up idd, en denk maar eens na bij dingen die je zegt. Oja, een knokploeg gaat meestal knokken jah. Dat je het even weet.

5. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja ik blijf voor het idee!!!mischien ben zelf nog niet genoeg genaait dat je zo denk?

6. hutkofer

hutkofer Guest

Jawel, een 2v2 deal. Ben dus 2 games kwijt. Zowat? Dat is het risico wat je neemt.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2004
  7. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker niet dat ik er niet naar toe wil gaan,
    maar ik ben nog maar 16 en mn ouders willen me niet rijden want die zeggen eigen schuld, en met het openbaar veroer moet ik nog even voor sparen, ik doe zeker mn best om mijn spullen terug te krijgen, natuurlijk doe je het liefst wat vandallz zegt :p maar daar schiet ik waarschijnlijk niks mee op. ik heb iig die brief opgestuurd en ik zal van de week zeker nog een paar keer opbellen, en waneer ik er nog niks van gehoord heb naar dinsdag dan zal ik eens langsgaan, maar wat ik al zei, van breda naar friesland is niet nix. je hoort gewoon een ruil te maken en eerlijk te wezen, dus ik zou dit eigenlijk helemaal niet moeten doen, wat graveheart zegt ben ik het helaas niet mee eens want ik ben er al een week hard mee bezig en ik probeer dus zeker wel mijn best te doen om mijn spullen terug te krijgen, stel nou voor dat hij nu echt op vakantie is, dan heb ik heel dat pokkeneind voor niks gereisd, ik wil zekerheid hebben,
    ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.

8. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat is het riscio dat je neemt kijk er kunnen dingen zoek raken dat is bij mezelf ook gebeurt maar weet je hoe frustrerend het is als je weet dat er niets word trg gestuurd terwijl je weet dat jou aandeel daar ligt?ik ben een stuk of 5 games op deze manier kwijt geraakt en in totaal iets van 165 pleuro ofzo door 1 of andere kkdebiel is leuk!!dat je dan alleen bankrekening nummer heb want als ik ooit weet waar die woont laat ik heel zn zooitje affakkelen!!!

9. hutkofer

hutkofer Guest

Hoe oud je ook bent, slim ben je niet.
    Vraag van te voren een telefoon nummer bv. En bel hem op. Dan weet je al of hij te vertrouwen is. Idee?

10. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar ik zie op die sites hoe insentief hij er allemaal op bezig is dus ik geloof niet dat hij nooit meer online komt, en online betekend waarschijnlijk gewoon dat hij thuis is, dus zodra ik hem een keer online heb gezien dan zal ik er eens heengaan.

11. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe weet je aan iemand als je die aan de telefoon heb dat die te vertrouwen is dan?

edit/omdat iemand eerlijk kan praten?

12. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had zijn huistel gevraagd want aan een mobiel nummer heb je niks he, maar die wou hij niet vrijgeven, en ik had een beetje geinfomeerd hier en daar voor de ruil of dat hij te vertrouwen was en dat was hij wel volgens de mensen waar ik het aan gevraagd had, dus ik dacht ok, dan vind ik het wel goed, ik ben niet zon moeilijke op dat gebied. maarjah wat je zegt ik ben wel dom geweest.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Waar haal je dat vandaan?
    Voor hetzelfde geld zit hij nu Zuid-Spanje, in een I-net cafe.
    Wat ik probeer te zeggen, is dat er overal internet is, en online betekent ab-so-luut niet dat een persoon thuis is.

14. hutkofer

hutkofer Guest

Sommige mensen denken gewoon niet verder als hun neus lang is (ofzo)

15. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of sommige mensen hebben iets meer voor hun spullen over dan suf achter de pc blijven hangen!!!

16. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat zou ook kunnen, domme reactie van mij, sorry...

17. hutkofer

hutkofer Guest

Ik doe genoeg anders dan "suf" achter mijn PC blijven hangen. Ik ben niet zo stoer dat blowen mijn hobby is, en wat jij blijkbaar niet suf vind, maar ik weet wel wat nuttigers.

18. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pfff ga je nu dat uit me profiel trekken?staat er dat blowen stoer is?als je me zou kennen dan zou je denk ik iets anders zeggen dan dit wat helemaal nergens op slaat...

19. hutkofer

hutkofer Guest

Oh. Ik vinf het wel stoer als het in je profiel staat hoor.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga maar lekker via PM of op MSN elkaar verder flamen.
    Hier iig niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina