1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voor de gek gehouden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door x-daan-x, 16 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    rolf , heb echt lol hier.
    Maar ken je Pa dan een afrekening dan niet wat later doen?

Dioga wordt natuurlijk Minister van Defensie :)

2. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Hoewel het mijn idee was neem ik aan dat ik de koninklijke zetel met mijn aars ga bevuilen. :9

Killaz : Mensen uit Alkmaar zijn niet gevaarlijk:p
    Ik fix wat mensen uit Breda :D

3. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    eindhoven de lijpste! 8)

maar we drijven af..
    weet jij veel of die gast niet is overleden..
    kan ook! en reken maar dat die moeder niet ff al zijn fora afgaan om zijn dood aan te kondigen!

4. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Precies

5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Nja, maybe is hij op vakantie?

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gaarne alleen nuttige informatie posten en anders niets. Het knokploeg-verhaal en dat ie misschien op vakantie is hebben we wel gehoord. Zit niets anders op dan afwachten tot daan weer een actie ondernomen heeft, of over paar weken misschien alsnog zijn gba ontvangen heeft.

7. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even wat dingen uit de wereld helpen, aangezien ik met het knokploeg idee kwam.:cool: :+ Dit was gewoon serieus bedoeld!
    We maken groepen per regio (zo'n vier mensen) die bij een persoon langs gaan om opheldering te vragen. Natuurlijk moet deze ploeg niet echt gaan knokken. Maar ze moeten wel hun mannetje staan, dus geen kleine ielerige ventjes die amper uit hun woorden komen en die stijf staan van de angst. Ik dacht aan mensen die echt wat kunnen bereiken in zo'n situatie, waarvan je denkt: 'daar wil ik geen ruzie mee krijgen''. Zulk soort mensen moeten in een groep en ik denk dat je dan behoorlijk veel voor elkaar kan krijgen. Knokken hoeft niet, maar in een situatie kan het natuurlijk voorkomen dat het gebeurd en dan moeten ze niet huilend naar mammie rennen.

8. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Maybe is dat wat ja?
    Ik heb een leren jas }:]
    Helemaal in het zwart met bivakmutsen op.

Back ontopic !

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maar dan ga je langs, zegt diegene, ik heb het spel verstuurd/ik heb het niet ontvangen, dan kan je niks doen. Tuurlijk kan je praten, maar om daar al die moeite voor te doen, terwijl diegene net zo makkelijk kan blijven liegen en je er dus niets meer op schiet. Tevens zie ik ook niet voor me dat er per regio een aantal mensen zich vrijwillig aanmelden om te reizen naar een 'foute' dealer. Vraag me dan ook af in hoeverre hier serieus over nagedacht is en wie dat allemaal wil gaan organisren, DMX misschien? En dan staat vooralsnog XBW erbuiten.

10. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk moet je wel eerst goed uitzoeken waar het fout gaat. Als 1 partij in 1 keer niks meer van zich laat horen dan weet je dat die gozer iets heeft geflikt. Je moet dus eerst een paar punten na gaan.

En wie zegt dat XBW hier niet aan mee wilt doen? Bepalen de modjes dat tegenwoordig :+

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Niet alleen de modjes, maar ook de admins. Het staat trouwens al vast dat XBW niet verantwoordelijk is voor mislukte deals en er is aangegeven dat we niet zullen langsgaan bij die persoon, hoogstens proberen contact op te nemen via email/pm, dus is hiet niet zo moeilijk te zeggen dat XBW niet met een zogenaamde knokploeg komt.

Als je de punten weet die je langs wil gaan, zou ook de gedupeerde een bezoekje brengen, want waarom zouden er 4 'bikkels' langs moeten gaan, dreigen?

12. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    dan zorg ik voor de automatische geweren!

en natuurlijk een shovel om de voorgevel van z'n huis er uit te rijden :D (geeft er iemand nog een helicopter? dan infiltreren we meteen heel het huis... op het laatst wat c4 erbij en dan vertrekken we weer :cool:)

Nee maar meen je 't serieus dat je een praat / knokploeg wil instellen...? :) :eek:

13. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah:

FF een situatie schets:

Dan sta jij daar met 4 man (allemaal zwarte band jiujitsu/karate/judo)... Dan wordt het riskant trekt die gast een 9mm pistool. Pang weg ben je dan met je jarenlange experience :9 Tenminste ik neem aan dat je dat soort mensen zoekt dan?

14. hutkofer

hutkofer Guest

FF een situatie schets:

Je deal mislukt, denk ff shit..sla jezelf met je hoofd tegen een muur en hoop dat het geen 2e keer gebeurd.

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Alleen nog posten als je echt iets nuttigs te melden hebben. Knokploeg verhaaltjes hebben we al genoeg gehoord, als het zo door blijft gaan gaat er gewoon een slotje op.

16. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    daarna posste niemand iets meer :D :+

17. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, geen knokploegen verhalen, we gaan over op de terroristen.
    Huur 4 Joegoslaven in met AK-47 en dynamiet om hun middel en laat ze aanbellen.

Nee ff serieus, ik zou nou echt niet (als ik een ps2 ofzo had) zo`n ding op de post doen hoor. Laat ze maar lekker ophalen, of breng hem...
    Maar ja, dat is nu te laat..
    Als je zijn adres hebt, moet je iemand vinden met navigatie in de buurt en dan dat adres invoeren en ernaartoe gaan en verhaal halen bij de ouders of die iets van de ruil weten en wat er aan de hand is..
    Laterzzz FrozenBullet NL

18. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

lol Corleone is weer bezig :9

Hoewel , hij is denk ik op vakantie maar dat hij dan niks zegt dat hij dan en dan weg is?
    Volgens mij ben je hard geript en moet je maar even verhaal halen.
    Een Ps2 is toch wel €200,- :{

19. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen,

ik heb vandaag om kwart over 1 mijn gameboy advance sp eindelijk binnen gehad,
    daar ben ik erg blij mee, alleen er zat niet alles bij wat hij mij belooft had !!
    het is wel bijna 2 weken geleden dat de deal gesloten was, maar ik ben al lang blij dat ik iets heb !!.
    erg bedankt iedereen voor de tips die jullie mij gegeven hebben, en als ze in de toekomst nodig zijn zal ik ze zeker ook gebruiken,
    mvg daan *deze thread kan van mij part dicht hoor :D)

20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Eind goed al goed!?

Mocht er nog een probleem zijn oid, meld het me even via pm. Op jouw verzoek sluit ik de draad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina