1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voor de grootste Viva Pinata fan - din 24 okt 2 uur ontmoet ontwikkelaars

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Karf wint het wel hoor ^_^'
    go karf :cool:

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sinds vanmiddag 4 uur bedoel je?? Je gaat toch niet serieus Viva Pinata plaatjes op je kamer hangen tenzij je 9 bent ofzow. Ik zie namelijk dat je ook net je avatar en sig veranderd hebt. Maar jah, ik zit dinsdag in Utrecht, dus ik kan sowieso niet

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oh jij bent zo aandoenlijk O-) :):

4. jeroen13

jeroen13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij vind viva pinata alleen voor mensen van 9 jaar of jonger?

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ehh... nee dat zegt ie niet, lezen?

6. jeroen13

jeroen13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee oke maar daar komt t wel zo ongeveer op neer..........

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, wel die tekenfilmfiguurtjes. Qua gameplay moeten we nog ff afwachten en gameplay kan ik niet zien op plaatjes. En omdat die tekenfimfiguurtjes zo "schattig" zijn hebben ze er ook een tekenfilm van gemaakt voor kleine kinderen.

8. jeroen13

jeroen13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das wel waar, maar de afleveringen van de tekenfilm die ik gezien heb tot nu toe zagen er wel leuk uit. als je ze nog niet gezien hebt:
    http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2487
    daar staan episode 1 en 2
    er staat ook wat gameplay bij. die beesten zien er inderdaad best kinderachtig uit maar het spel lijkt me op zich toch wel leuk.

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De liefde voor Viva Pinata zit in je hart, niet op de muren van je kamer.

10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die kan je daardoor wel uitdrukken ;)

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Maakt het nou uit dat je dat uitprint of ophangt? Daar gaat deze thread niet over en zegt alleen maar wat over dat je jaloers bent ofzo. Of op zijn minst dat je wilt zeiken omdat je iemand anders iets niet gunt ofzo.

Anyways, nog mensen die willen bewijzen dat ze een grotere fan zijn? Ik ga vanmiddag beslissen en zoals het er nu naar uitziet neem ik Karf morgen gezellig mee naar de presentatie!

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op XBW zijn er niet zoveel fans van Viva Pinata, de thread daarvan wordt nou niet bepaald druk bezocht. Zelf heb ik op zich wel interesse in het spel, mits het een beetje uitdagend is qua gameplay. Op de Gameplay in november zal ik ff checken of Viva de moeite waard is om met de release te halen.

Gefeliciteerd Karf :b: Ik vind namelijk dat Mirik het nu niet meer kan maken om je niet mee te nemen

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tis dat ik geen tijd heb, maar anders had ik gewonnen. Ik slaap al 3 weken in me Viva Pinata pyama onder mijn Viva Pinata dekbedje.

14. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik kon dan zou ik meegaan. Zouden we zelfs samen kunnen vertrekken vanuit Delft. Maar de game interesseert me ook niet zoveel, dus ik laat een echte fan wel gaan :p

15. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel stoer zo'n meeting bij wonen. Heb zelf geen interesse. Woon aan de andere kant van Nederland. Wel lijkt me pinata een leuk spel.

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik denk dat Karf wel bewezen heeft het meest te willen van iedereen in deze thread! Ik sluit hem dan ook en Karf en ik gaan gezellig naar het evenementje om met de ontwikkelaar te chatten. :)

Ik stuur hem even een PM en daarmee is de kous af, sorry aan de rest van de jongens, volgende keer beter!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina