In een economisch slechte tijd ga je jezelf afvragen: Waar gaat al dat geld naartoe? En op koningennedag weet je het: Naar een familie die zich heel erg belangrijk vind en te arrogant zijn om zelf hun kont af te vegen (bij wijze van) of om een deur zelf te openen. Als het volk ziet dat ze het wel zelf doen, lijkt dat heel bijzonder.
Ik irriteer mij erg hieraan. De koningin met haar miljarden verdient zo'n drie miljoen euro per jaar (€3000000, -). Samen met haar andere familie die niet krap bij kas zitten verdienen zij jaarlijks een bedrag van in totaal 65,3 miljoen euro. (€65000000, -). Ik vind dit echt belachelijk terwijl er gekort word op gehandicapten! Verder komen er ook nog extra kosten bij zoals overdreven veel politie. Die horen toch boeven te vangen en mensen te redden die het slachtoffer worden van zinloos geweld!
Iedereen klaagt maar over de belachelijk hoge salarissen van topmannen, maar de koningin met haar 3 miljoen per jaar is denk één van de best verdienende vrouwen in Nederland. En wat doet ze nou eigenlijk allemaal? De hele dag lintjes doorknippen en wetsvoorstellen ondertekenen en mensen laten werken voor haar.
Van mij mogen ze van Nederland een republiek maken.
Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2004
1 persoon vindt dit leuk.