Tegen mij zeggen ze weer wat anders "Dear Mr. Flemming, Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. Xbox Live is not due for release until the end of the year and unfortunately we do not have specific information on setup requirements at this time. Please contact us again closer to the release date and we should be able to answer your questions then. Kind regards, The Xbox Customer Care Team. "
Ze bedoelen dat je een modem moet hebben van 256 kb/s. Met een 56 kb/s haal je toch geen 56kb per sec downloaden.
Volgens williewonka moet je 128 kb/s up/downloadsnelheid hebben? Dan kan je het zelfs met ISDN halen... (128 kb/s)
Ik heb een 512bit verbinding, dat trekt iets van 50kb/s, daar wordt vaak de fout gemaakt, dat moet je dus ook goed in de gaten houden. Zoveel gebruiken games nou oook weer niet dus ik denk dat het echt niet zon probleem zal zijn Breedband is breedband en misschien dat mensen met een opgefokte casema verbinding wel wat last zullen hebben.. (8kb/s is denk ik nie genoeg )
Dat lijkt me idd onzin want chello bijv. heeft maar 16 KB/sec upload, net als de standaard versie van Mxstream. Alleen de dure versie van mxstream heeft 32KB/sec, dit lijkt me dus idd onzin, die support gast heeft het vast niet begrepen Oh ja, om verwarring te voorkomen, kb betekend dus kilobit en KB kilobyte (8 bit is 1 byte) Hou je dus aan deze spelling om verwarring te voorkomen
wij hebben @home breedband(dus neit die basic) en dan heb je een supersnelle verbinding van 1 – 2 Mbits/s dus 1-2 Mbits/s is dat genoeg voor xbox live?
jongens ik heb goed nieuws..ik heb de E-mail binnen gekregen! hier is de aller eerste! -------------------------------- Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. The rollout of the Xbox online gaming service is targeted for release in selected European countries (United Kingdom, Germany and France) later this year, and expand to the rest of Europe during 2003. However, we will only launch in Europe when we think we have the best content for the user and can ensure a great gaming experience. For more information on online gaming, please check out our website at www.xbox.com/live or www.xbox.com/ and choose your country. The only thing you will need to connect the console for online gaming is a broadband connection (256 kbs upload and download), please contact you local phone company for more information about broadband. If you require further assistance please do not hesitate to contact us. Regards, Xbox Customer Care Team ------------------------------2e E-mail ik heb tegen microsoft gezegt dat ik een broadband connextie heb! hier is het andwoord! ------------------------------ Great! Now all you need is the starter kit and games that support Xbox Live. You will find plently of information on the Xbox website www.xbox.com Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.
domme ik wouter heeft de E-mail al!!! heb meteen weer E-mail terug gestuurd! zal morgen wel binnen krijgen! ik heb gezegt wat mijn upload en download was! dus zal nu het andwoord wel krijgen?
Toegangssnelheid down/up 512/128 Kbit/s (maximaal) Dat zou de snelheid van Wanadoo Broadband Premium zijn, dat is toch wel genoeg?
Wees niet bang, elke breedband connectie zal werken. Alleen als je de VOLLE snelheid wilt (en dat willen we) moet je voldoen aan de systeemeisen, zeg maar. En ik voldoe daaraan... Halo 2, here I come!
Heeft de beuker(sr) toch gelijk gekregen!! Misschien word het wel tijd om MS te gaan lastig vallen met mail, ze komen hun belofte niet na om Xbox-live in heel europa te lanceren, maar uit deze mail haal ik ook dat als deze testen tegenvallen we het gewoon kunnen vergeten!
idd, het maakt niet uit of je nou adsl,@home(kabel) etc etc hebt als je maar breedband hebt.. dus je moet gewoon zorgen dat je een van deze 2 dingen hebt dan kun je online