Dat zou klote en ook vaag zijn, want wat gaat er met titels als UC gebeuren? In bedoel, welke Europeaan(die niet in bovenstaande landen woont) gaat nu een spel kopen waar hij niets aan heeft?!?! (omdat het voor live! gemaakt is) Dit jaar komen der best veel titels uit voor live!, die gaan in de rest van Europa dus heeeeel slecht verkocht worden.... Ik wil die hele xbox eigenlijk meteen boycotten na het lezen van dat mailtje, dacht ik eindelijk worden we als gelijke behadeld, maar nee hoor, fucked once more
Ik heb 128 kbps upstream en 512 kbps downstream (quicknet) daarmee haal ik download max 120 kb/s gemiddeld tussen de 50kb/s en 80 kb/s upload zo'n 8 kb/s tot 10 kb/s bij counterstrike met 22 man gebruik ik dit nog niet eens ]:- dus lijkt me niet dat je meer nodig hebt ben iig niet van plan een hoger abo te nemen
Je moet minimaal een upstream van 64k/b per sec hebben voor zover ik weet. Dat is een 8k/b per seconde uploadsnelheid. Kortom, heb je hoger dan dat, dan is dat alleen maar mooi.
Ik hoorde van een kennis van mijn (ex-collega) dat M$ nog steeds een global release planned (hij werkt nu bij tech support M$) gr. Fardo
LOL, beuker(sr) kende iemand bij MS die zei dat europa pas in 2003 aan de beurt zou zijn! Bij MS weten ze dus ook niet waar ze mee bezig zijn
jongens ik heb de nieuwe E-mail binnen en kreeg weer dit andwoord....... je moet een 256 upload hebben! sorry jongens ik hoop dat ze het fout hebben..maar ik krijg telkens dit andwoord!
Kan je die mail posten? namen verwijderen enzo? thnx Maakt voor mij niet zoveel uit ik heb namelijk 1024/256
What the fuck... De enige verbinding in nederland die dan kan is MXstream de dure versie!!! En bij ons zou alleen de telefoon versie daarvan beschikbaar zijn ofzoiets, maakt dat iets uit? Want de ADSL kon nog niet... Maar er stond dat het evensnel was...
Dat is echt heel raar, dat heeft geeneen normale breedband internet connectie in nederland. Denk dus dat ze verkeerd geinformeeerd zijn. Ik weet zeker dat het 64 of 128 is.
ja idd het zal wel 128 worden overigens zijn er wel internetverbindingen die 256 upload hebben hier in nederland hoor.
oh jah ik moet ook al andere woorden gaan lezen dan wat er eigenlijk staat in je tekst, wat is nou betaalbaar voor de 1 is het wel betaalbaar en voor de ander niet.
HAAAAAAAAAAAAALLO !!!!!!!! Wenst u nog meer informatie, of heb je nog een dringende vraag, bel dan met de Xbox support-lijn op 0800 023 3894 tis nu avond, zal wel dicht zijn die lijn.... weltrustuh
Het is een goed idee! ik zal het morgen proberen maar als ik al in de E-mail dit andwoord krijg! ik heb een quicknet ab ik betaal al iets van 45 Euro per maand! en om het op te waderen kom ik op 72 Euro! ook al is het 256..ik ga geen duurder ab kopen!! ten eerst ik weet nu al dat mijn ouder DAT nooit zouden doen!!!!!
daar ben ik weer! Jongens ik vind dit zo kut. ik heb microsoft weer een E-mail gestuurd.( ik blijf aan de gang) ik heb ze uitgelegt dat de meeste mensen in Nederland geen 256 upload hebben. ik en ik denk de meeste van jullie hebben denk een 128 upload? maar het rare is ik krijg wel andwoord op vragen van Xbox live maar DJbokkeman en WOUTER niet????? als ik morgen ik mijn postvak in kijk en ik heb goed nieuws plaats ik de E-mail op het forum...... laten we hopen jongens!