Ik heb dit ergens gevonden: This is paraphrased from a trusted source: I have seen the service in action with speeds as low as IDSL speeds (144/144) and it works great. I have seen games hosted on a 144K connection with 5 other players and it worked fine. I can't say that a 64K connection in either direction will work with a large number of players because I haven't had any experience with it, but I would imagine 64K will be okay for MOST stuff. Update: (Thanks to M. Brumm) Below is a transcript from the Microsoft Support Chat. I'm trying to verify this information: Question: What are the uplink/downlink broadband speed requirements (in kbps) for Xbox Live? ( MrB has joined ) ( Eljay has joined ) Eljay: Hello and welcome to the Xbox Interactive Online Support. My name is Eljay. MrB: hello Eljay: The minimum required speeds for Xbox Live is 256Kbit/sec downstream and 128Kbit/sec upstream. MrB: thank you Misschien weten jullie genoeg nou
het is eindelijk over! dit forum kan gesloten worden. ik heb de belovende E-mail binnen gekregen! je kunt XBOX live best gebruiken op een 128K upload,maar om voluit gebruik te maken van XBOX live heb je een 256K upload nodig.. trouwens ik heb net halo onlone gespeeld..speelt heerlijk op een 128K upload!!!!!!!!!! en ik durf te zegen dat het nog veel beter word met XBOxlive!
Dat is dus BS .. want in de post erboven staat duidelijk 256downstream en 128upstream (heb t aub gewoon over upstream en NIET upload.. dat is niet hetzelfde) Dus elke boer met een adsl of kabel verbinding kan op dat live gebeuren (quicknet bijv. is 512down en 128up) hehe probleem opgelost.
huh? ik ben nu een LEGAAL mp3tje van mp3.?? te halen en dat is met een transfer van 33,5kb p/s huh is dit niet genoeg? keb kabel..
dat is je downstream... is verders prima. Upload eens iets naar iemand en als dat zo rond de 16kb/sec zit dan zit je goed.
Komen er dedicated servers in Londen te staan? Zal wel per spel verschillen. Voor zoals als DOA lijkt me niet, maar voor unreal wel. Ik denk dat chello met 16KB/s meer dan genoeg is, maar als je een unreal/halo game zelf wil hosten heb je toch wel minimaal 8KB/s per persoon upload nodig. 4-player HALO dus minimaal 24KB/s. Misschien iets meer vanwege de spraak. Misschien dat ze dat bedoelen met dat je wel kan spelen, maar hogere snelheid beter is?
Jongens denk nou ff na ]:- . Iedereen die breedband heeft kan xboxlive spelen ongeacht of je nou @home chello mxstream of wat dan ook voor breedband provider. Anders denk ik dat 90% hier in nederland geen xboxlive aankan dat is dus bullshit dus gewoon niet druk maken komt allemaal goed.
Off-topic : En UC kan je alvast met Bots of LAN (simulatie) spelen als Live er nog niet is rond November 2000.