1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] voor velen geen XBOX LIVE!!!!!

Discussie in 'Games' gestart door The Summoner, 10 aug 2002.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dit ergens gevonden:

    This is paraphrased from a trusted source:

    I have seen the service in action with speeds as low as IDSL speeds (144/144) and it works great. I have seen games hosted on a 144K connection with 5 other players and it worked fine. I can't say that a 64K connection in either direction will work with a large number of players because I haven't had any experience with it, but I would imagine 64K will be okay for MOST stuff.

    Update: (Thanks to M. Brumm) Below is a transcript from the Microsoft Support Chat. I'm trying to verify this information:

    Question: What are the uplink/downlink broadband speed requirements (in kbps) for Xbox Live?

    ( MrB has joined )
    ( Eljay has joined )
    Eljay: Hello and welcome to the Xbox Interactive Online Support. My name is Eljay.
    MrB: hello
    Eljay: The minimum required speeds for Xbox Live is 256Kbit/sec downstream and 128Kbit/sec upstream.
    MrB: thank you

    Misschien weten jullie genoeg nou:confused:
     
  2. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    het is eindelijk over!
    dit forum kan gesloten worden.
    ik heb de belovende E-mail binnen gekregen!
    je kunt XBOX live best gebruiken op een 128K upload,maar om voluit gebruik te maken van XBOX live heb je een 256K upload nodig..

    trouwens ik heb net halo onlone gespeeld..speelt heerlijk op een 128K upload!!!!!!!!!!

    en ik durf te zegen dat het nog veel beter word met XBOxlive!
     
  3. johnno

    johnno Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus BS .. want in de post erboven staat duidelijk 256downstream en 128upstream (heb t aub gewoon over upstream en NIET upload.. dat is niet hetzelfde)

    Dus elke boer met een adsl of kabel verbinding kan op dat live gebeuren (quicknet bijv. is 512down en 128up)

    hehe probleem opgelost.
     
  4. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe eindelijk. leek me al zo raar :confused:

    maar nu kunnen we dus bijna allemaal genieten :+
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gna quicknet power = 1024 down 256kb up
     
  6. johnno

    johnno Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is Power PLUS

    gewoon power is 512/128 maar goed doet er verder niet toe.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    huh? ik ben nu een LEGAAL mp3tje van mp3.?? te halen en dat is met een transfer van 33,5kb p/s huh is dit niet genoeg?
    keb kabel..
     
  8. johnno

    johnno Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is je downstream... is verders prima. Upload eens iets naar iemand en als dat zo rond de 16kb/sec zit dan zit je goed.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja idd want als ik een film-file bekijk(dus niet gedownt) zit ik aan de 414kb/ s
     
  10. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm.....dan wil ik wel eens weten wat chello voor specificaties heeft?? want ik heb namelijk chello:eek:
     
  11. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm...dan wil ik wel eens weten wat chello voor specificaties heeft?? want ik heb namelijk chello :eek:
     
  12. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er dedicated servers in Londen te staan? Zal wel per spel verschillen. Voor zoals als DOA lijkt me niet, maar voor unreal wel.

    Ik denk dat chello met 16KB/s meer dan genoeg is, maar als je een unreal/halo game zelf wil hosten heb je toch wel minimaal 8KB/s per persoon upload nodig. 4-player HALO dus minimaal 24KB/s. Misschien iets meer vanwege de spraak.

    Misschien dat ze dat bedoelen met dat je wel kan spelen, maar hogere snelheid beter is?
     
  13. Said

    Said Green Mana crew

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    FF voor de duidelijkheid: als je (Mxstream) ADSL hebt dan zit je goed?
     
  14. Smith

    Smith Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  15. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens denk nou ff na ]:- .
    Iedereen die breedband heeft kan xboxlive spelen ongeacht of je nou @home chello mxstream of wat dan ook voor breedband provider.
    Anders denk ik dat 90% hier in nederland geen xboxlive aankan dat is dus bullshit dus gewoon niet druk maken komt allemaal goed.:D
     
  16. Said

    Said Green Mana crew

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    K hou je daar aan .. :)
     
  17. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    :D Komt goed echt:D
     
  18. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    jah tuurlijk man zelfs ik met mij regionale provider kan straks xboxliven <-- nieuw werkwoord.
     
  19. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Off-topic :

    En UC kan je alvast met Bots of LAN (simulatie) spelen als Live er nog niet is rond November 2000.
     

Deel Deze Pagina