1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voor Xbox Magazine: wat vind jij van Live Arcade?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SlyRacoon, 22 okt 2004.

  1. joche

    joche XBW diehard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dit wel zitten, lijkt me wel leuk al die oude games op m'n xbox. Lekker online tetrissen :p
     
  2. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet een prima idee om als extratje mee te leveren met een xboxlive starterskit? :p Anders zou je het ook unlockeble kunnen maken als je live meer dan een jaar hebt. Dat is goedkoper voor microsoft ;)
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik vind het gewoon te duur om aanschaf te overwegen, dan spaar ik dat geld liever voor de echte toppers.

    Hoewel ik wel van plan ben Atari Anthology Edition te halen als die hier uitkomt ;)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan de installatie cd gratis bestellen bij ms en geloof me je wilt straks xbox live arcade, omdat dit straks de enige manier is om demo's te downloaden
     
  5. joche

    joche XBW diehard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu al live arcade 8) Weet je hoe vet dat is lekker met mensen uit de hele wereld een potje weet ik ut.dos spelen. En dan vanuit je bed via je headset een date regelen met een smartje :9 en dat allemaal tijdens tetris!!! Wat wil je nog meer?
     
  6. joche

    joche XBW diehard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie ik wel zitten maar dan moeten ze wel ff snel met dat 'xbox webcam ding' komen.

    _O_ XBOX LIVE ARCADE _O_
     
  7. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten dat LIVE ARCADE een goede zet is van Microsoft; idd duur, maar ja, je moet ook niet iedere week een nieuw spel kopen he!
    Denk dat ''onze vriendinnetjes'' het zelfs leuk gaan vinden!

    Mij in ieder geval wel!
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ... ik moet van de week even kijken of de magazine te koop is ;)
     

Deel Deze Pagina