Voor Xbox Magazine: wat vinden jullie van Halo 2?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BartBreij, 18 nov 2004.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zal eens een titel noemen: Ghost Recon 2..... Veel mooier dan Halo 2.... Halo 2 zit ook aan de top, maar Ghost Recon 2 gaat er imo overheen.

2. Herman te H.

Herman te H. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit een xbox controller aangeraakt omdat ik altijd iets tegen de xbox had maar sinds afgelopen weekend is dat helemaal anders. ik heb toen het halo 2 pakket aangeschaft (erg geile xbox trouwens) en ben gaan spelen. dit was dus mijn eerste kennismaking met het hele halo gebeuren en het smaakte me goed :+ . ik heb de singleplayer nog niet uitgespeeld maar heb het idee dat ik tegen het einde aanzit ik speel alles op normal en toch vind ik de meeste tegenstanders eitjes om te verslaan. Het online gebeuren is echt lead ik ben gisteren bij een maat geweest met een xbox en daar hebben we 3 uur live gespeeld en ik baal er van dat ik het thuis nog niet klaar heb :'-(

_0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ :p

3. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    wahahha mooi voor die mensen die tegen jouw moesten die zijn meteen weer 7 niveua's om hoog gestegen O-) haha

als ik je moet helpen met het online gaan van je xdoos moet je maar even zeggen :+

en halo pwn ownes 8) O-) _O_

Deel Deze Pagina