dan komt alles goed thanx.. ik krijg wel vaak pakketjes met platen via de post opgestuurd, maar dan is mijn ma thuis die ze dan aanneemt. Maar ik heb haar vanaf 11 Maart samen met mijn pa 2 weken naar Portugal gestuurd, zodat ik heel de dag en nacht door kan Liven
Hij wordt gebracht door de nederlandse pakketdienst (erg luxe). Als je de eerste dag er niet bent komen ze de dag erna terug! Pakketje past niet door de brievenbus...althan sbehalve als je een of andere kingsize reuzenbrievenbus hebt.
thanx, alles komt goed! Meestal komen die ook wel s'ochtends, en anders neem ik evt 12 Maart al vrij (indien jij binnenkort kan garanderen dat ze wel of niet 12 Maart komen).
kunne ze hem dan niet afgeven bij de buren ofzo zodat die het geven als je der bent? ik akn nei langer w88 en dan wordt ik boos omdat ik dan al haad kunne spelen maar omdat ik er niet was.................
Dunno misschien wordt ie daarna bij buren geleverd, zal eens navragen. Je moet natuurlijk gewoon thuiszijn whehe!
Nogsteeds geen mail dat mun geld bij jullie binnen is.. *Gooit een molotov-cocktail op overschrijvingkaarten.. Ik word knetterrrr.. !
Ik heb ook nergense gezecht dat het de 12e is, ik zei MISSCHIEN, en dat is nog steeds zo. nelis:: Ga niet net doen alsof het eerst de 12e was! Op je bevectiging staat 14 maart, dus krijg je hem eerder, dan krijg je hem eerder'die ene dag kan er ook wel bij' is NOOIT van toepassing.
ik zou het niet durven te beweren ik vroeg ook alleen maar aan je wanneer hij nou zou komen!! ik was al gewoon van de 14 uitgegaan en ik zei allleen maar op het bericht van die andere dat die enne dag toch ook niet s uit zal maken als je al zo tyd wacht als wij nu allemaal doen
dus zie het nou niet als een aanval ik ben al lang blij dat jullie ons de zekerheid kunnen geven van een live kit op de 14. Dus sorry als het zo over kwam dat had ik niet als bedoeling
whehe ok dan, maar ik werd boos omdat ik mijn best di ehet eerder te krijgen en dan gaan jullie (jij) zeggen "1 dag later" terwijl ik het alleen nog maar EERDER heb gemaakt/.