1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[VOORSTEL] Andere sites krijgen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Egamer, 18 okt 2004.

1. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom op ekamentus.....hopelijk kan je inzien dat het voorstel van jou misschien een beetje lachwekkend is....deze mensen zijn met de xboxworld bezig omdat ze ook een xbox hebben.....en ze hebben ook nog een sociaal leven (hoop ik) dus misschien dat je zelf twee sites kan oprichte:p.....misschien kom je er dan achter dat het best veel tijd kan innemen....

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het oprichten van een cube- en ps2 fansite als dochterpagina's van Xboxworld klinkt zeker leuk, maar is voor ons heel onlogisch. Zoals eerder gezegd is Xboxworld opgericht door een paar Xbox aanhangers die zich vooral wilden focussen op deze console. Door de jaren heen is Xboxworld heel hard gegroeid en is de Xbox echt ons vakgebied geworden. Als wij opeens stukjes zouden schrijven voor de gamecube of playstation 2, dan zou dat al snel ongeloofwaardig over kunnen komen. We zijn immers gewend aan het reviewen van Xbox titels en het vergelijken met andere titels.

Natuurlijk, we zouden een stel cubefans en ps2fans kunnen aantrekken die de content voor die dochterpagina's zouden verzorgen. Fans vind je snel genoeg, maar ze moeten ook nog redelijk kunnen schrijven. Het argument wat echter het zwaarste weegt om dit niet te doen ligt 'm in de organisatie. Neem van mij aan dat het online en up-to-date houden van een pagina als Xboxworld veel tijd (en geld) kost. En dan hebben we het nog niet gehad over alle nevenactiviteiten die daarmee samenhangen (PU Awards, Gamexpo).

Samenvattend:
    • Xbox is ons vakgebied
    • Geloofwaardigheid omlaag als we voor andere consoles gaan schrijven
    • Kost heel veel tijd en geld
    • Organisatie is een helse klus

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zouden wel met de andere bekende consolesites deals kunnen maken ofzo.

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    En dan? Een samenhangend geheel maken? Wij doen gewoon ons eigen ding en willen ons nergens aan binden. We doen waar we goed in zijn en hebben alles zelf in de hand. Hetzelfde geldt voor onze collega's van Cubezone. En wat is bovendien het nut van 'deals' maken?

5. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk veel serieuze reacties. :)
    Maar nu snap ik waarom jullie dat niet doen, het kost dus veel geld, organisatie, en ook veel redacteurs. ;)

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jullie kunnen vragen of mensen van xbw jullie willen sponseren voor jullie harde werk :D

ik vond het op zich wel een goed idee, kijk we hebben nu xboxworld; word goed bezocht veel members veel posten veel onderwerpen (veel regels :p).
    nu zijn er alleen maar mensen die fan zijn van de xbox maar ik ken genoeg mensen die ook fan zijn van ps2 of gamecube. dit kost idd geld maar dat kan je er toch wel voor over hebben of zo. je hebt dan ook andere (meer) crew en mod's nodig maar die zijn dan toch ook wel te vinden, als iedereen dan ff wat geld geeft begin je met ps2 of zo en zo bou je het zaakje op. dit idee hoeft niet gelijk uitgevoert te worden maar opzicht vond ik het leuk. ik heb ook een x op own (ik ga het ff niet zeggen) mod geweest (vond er niet veel aan, bleef daarom op xboxword :D) daar is heel het zooitje op elkaar gegooit, het was een slim idee maar ik vond het niet zo werken. als je nou zoals xboxword en ps2word en zo gaat maken dan.......kan je iedreen blij maken

dit was mijn idee :confused:

edit
    op de reactie boven mij, niet iedereen hoeft toch betaald te worden?? somige mensen vinden het leuk om te doen?? :eek:

Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    _0/

8. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hun staat ook zo dom he |:-

(wat een reacties) O-)

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ze bedoelen niet mensen betalen (denk ik) maar ook server kosten en reiskosten enzo lijkt me

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tjah xbox world moet blijven doen waar ze goed in zjin
    en er zijn al genoeg sites elke console heef wel zo'n site met veel leden
    en je heb al een gedeelte van de forum voor overige consoles dus wat wil je meer

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    True, ik verwacht ook geen dochtersites. Ik kan me goed genoeg vermaken op GameQube.nl in tegenstelling tot cubezone btw O-) Ik zie de noodzaak niet in waarom de webbies etc van xbw ook nog eens een ps2 en cube site oeten maken. Als jullie dat hadden gewilt , dan hadden jullie dat wel gedaan toch Mike? En geld speelt uiteraard ook een rol. Om 3 sites te onderhouden is niet niks. Ik vind het idee niet belachelijk, maar de noodzaak zie ik er ook niet van in. :)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me wel een leuk idee maar dan moet er wel veel geregeld worden. Een site maken is niet zo gebeurd en er moet een domein vrij zijn.
    En er moeten mensen zijn die iedere het laatste nieuws bijhouden en er updates van maken.
    Een site met een reputatie als deze is niet zomaar ff gemaakt.

En volgens mij zijn er talloze andere sites voor PS2 en SpeelKubus

13. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    speelkubus 8) masterlijk 8)

jah maar er zijn altijd wel mensen die dat doen he:p
    een domein kan je toch zelf bepalen, het MOET toch niet persé ps2world zijn of zo??

kijk het idee is niet voor mij want ik hou me toch alleen maar met dit forem maar bezig, maar ik doe dit (en 13000 andere ook :D) maar bij de ps2 zouden mensen miss wel het zelfde willen doen:confused: en daar is het toch een beetje voor?

Deel Deze Pagina