1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voorstel]Member reageren in aankondigingen fora

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Danger, 26 mrt 2008.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie titel.

    Het lijkt mij een handig idee. Ten eerste scheelt het bij elke moderator aanstelling/vertrek hier weer een welkom/doei topic. Ten tweede mag de moderator wel altijd nog even in dat topic hoi/doei zeggen (en word dit ook altijd gedaan) en de member niet. Topics waarbij de reactie van de member niet gewenst is kunnen gewoon gesloten worden. Enige voorwaarde is wel dat het topic naar boven springt bij een reactie, maar dat is technisch gezien wel mogelijk lijkt me?

    Het is maar idee :).
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het nadeel is dat je dan niet meer kan zien welke aankodiging nieuw is. Het is beter dat de Moderators daar niet reageren
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, er moet nog een niet tussen.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is technisch niet mogelijk geloof ik :eek:
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij hebben we die technische optie wel eens besproken voor de XBazar. En ik meen me te herrinneren dat het niet kon.


    Het idee van het Aankondigingsforum is om echt puur en alleen nieuws wat betreft beleid/forum/crew te posten. Het scheelt misschien elke keer een topic, maar het gaan ten koste van het ovezicht. Het vertrek van Fardo leidde tot een felle discussie, het is in mijn ogen beter dat de aankondiging onaangetast bleef. Het is een smaakverschil, ik vind de huidige situatie juist overzichtelijk.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben het eens met The Matrix.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben het ook eens met The Matrix. Het is nu overzichtelijk, en ik vind het niet nodig om daar te kunnen reageren.
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet bedoeld als discussie forum, maar als nieuws medium betreffende forum gerelateerde zaken van de forum crew richting de forum community. Members zijn meer dan welkom om te reageren op die berichten, maar dan wel in een thread in dit forum gedeelte.

    En zoals The Matrix ook al heeft gepost; het zou ten koste gaan van het overzicht.
     

Deel Deze Pagina