1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voorstel] Tijdelijke Ban voor pre-release game geblaat

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tegen illegale spellen maar niet tegen modchips alleen zal ik zelf nooit een modchip in 1 van mijn consoles laten bouwen.
    Zolang een modchip voor importspellen gebruikt worden vind ik dat het moet kunnen en je het niet kan beschouwen als illegaal.
    Vooral voor Playstation 2 kan ik begrijpen dat iemand er een modchip in heeft aangezien er een hoop coole games in japan worden gemaakt die hier niet uitkomen.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jongens we gaan off-topic ... dit is geen modchip discussie ... hier is xbw duidelijk in!

Ik heb zelf een NTSC xbox en ik heb zelf Fable ook laten importeren, maar ik zie dat mensen misbruik maken van de situatie

Neem nu PES4, "Juiced" en Kingdom Under Fire .... deze games zijn nog niet uit ... ook nog niet in Amerika, maar er zijn wel ilegale versies te vinden ...Tja, dan lok je het wel uit

Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Reageer hier dan op Fardo.

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk dat ze hier bij de plaatselijke bart smit of intertoys modchips installeren, ze zouden raar op staan te kijken als ik met die vraag naar hun toe zou gaan.

5. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is nou het probleem als je niet wilt weten wat er in de game zit of dat er mensen lopen te "patsen" dat ze de game al binnen hebben, dan open je die thread toch gewoon niet wat is nou het probleem. Mensen met een NTSC xbox zouden zich dan moeten aanpassen aan jou omdat jij de game nog niet hebt. VInd ik een beetje onzin.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Net op gereageerd :)

Ik heb zelf een NTSC Xbox (zie bijv. Ninja Gaiden, Prince of Persia en KOTOR waar ik o.a. in geblaat heb)

7. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daar wel ja maar check byv.dit http://www.gameshopdordrecht.nl/ en zo zijn er nog wel meer zaakkies en word niets tegen gedaan toch:Ddus niet illegaal lijkt mij dan...

zal verder niet oftopic gaan O-)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah of moeten we alles in spoilers zetten zodat je het niet per ongeluk leest.

Offtopic: er zijn gewoon winkels die modchips instaleren dus illegaal zal het wel niet zijn. Deze winkels die ik ken doen het in ieder geval al jaren.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Back on topic please ... de modchip discussie hebbben we al lang gehad ... en dat is het doel van deze thread niet

.....

Ik heb zelf een NTSC xbox en ik heb zelf Fable ook laten importeren, maar ik zie dat mensen misbruik maken van de situatie

Neem nu PES4, "Juiced" en Kingdom Under Fire .... deze games zijn nog niet uit ... ook nog niet in Amerika, maar er zijn wel ilegale versies te vinden ...Tja, dan lok je het wel uit

Threads als PES4, Juiced en bijv. Kingdom under Fire zijn threads waar ik me aan erger

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het probleem is dat je niet weet of ze de game gedownload hebben, of ook een legale import hebben. Tijdelijke ban lijkt mij daarom geen goed id.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sommige hebben ook preview versies. Maar het gaat toch om een game discussie dus maakt het dan wat uit hoe ze aan het spel komen. Ik praat het illegaal kopiëren hier niet goed mee maar zolang gewoon over de inhoud van de games gepraat wordt is er tich geen probleem ?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij Pes4 Juiced en Kingdom under Fire lijkt me dat al heel duidelijk ... en ja de mensen met een NTSC xbox zullen hier wel begrip voor hebben ... of kunnen aantonen dat ze de game daadwerkelijk hebben ... foto van het boekje of zo ... en het valt op dat sommige mensen bijna alle spellen importeren ... die kan je dan ook makkelijk op hun rechten wijzen ...

:)

soms wel, soms niet een preview versie kan je alleen draaien op een debug xbox en alleen sites krijgen een debug van MS .... dus ook daar zet ik mijn vraagtekens bij.

Inhoudelijk kan je wel over een spel praten, maar aan sommige reacties te zien denk ik ... oh my :eek:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar maakt het iets uit voor de discussie of iemand een legale of illegale versie van het spel heeft, want hier gaat het uiteindelijk om.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja en Nee, want je kan het niet controlleren. Dus zijn er altijd mensen gedupeerd misschien is een Ban wat overdreven, maar een OW lijkt me direkter .... nog een OW is een ban tot aan de release.

Ik heb bewust gekozen om niet te reageren op de Fable ook al had ik de game al ver voor de release in Nederland. Er waren zelfs mensen die hem hadden en het spel 3x nix vonden...

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar vind je niet dat het voor de mensen die een game nog niet hebben heel handig is dat mensen die het spel wel hebben alvast wat informatie kunnen geven?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja, maar ze kunnen deze info ook een week voor de release geven... en niet gaan schreeuwen ... Ik heb het spel al

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee daar ben ik het mee eens dat ze niet hoeven te schreeuwen. Is dat dan het probleem dat jij hebt anders snap ik het niet echt.

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat erom dat anderen "uit jaloezie" ook een chip inbouwen of andere illegale praktijken uit gaan halen om de games te kunnen spelen. Je brengt mensen zo toch op ideeën...

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Soms geven ze negatieve commentaar over spellen. Soms geven ze spoiler info... vaak opmerkingen van ik heb het spel al... lees de thread van juiced, Pes4 en kingdom maar eens door en ook de Fable thread deel 2

20. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuw naar het gezamelijke standpunt van de MOD,s hierin.
    Het is akelig stil.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina