Dit is volgens mij echt geen muggenziften maar gewoon een discussie. Maar om het even te visualiseren. Laten we zeggen, Halo 3 komt over 2 maanden. Jij zit natuurlijk op dat spel te wachten en zult net als vele anderen gewoon moeten wachten totdat het spel uitkomt. Je houdt natuurlijk de Halo 3 threads in de gaten en je komt ineens een reactie tegen die ongeveer het volgende inhoud: heb de game net, hij is echt zo vet. En 2 posts daaronder wordt door een persoon even de complete plot uitgelegd, maar oeps, hij is de spoiler tags vergeten. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou daar goed chagrijnig van worden. Je koopt een spel omdat je het wilt ontdekken en dan is het lullig als er aan het verhaal niks meer te beleven valt omdat je het per ongeluk toch gezien hebt.
Je kan natuurlijk zeggen: 'lees die thread dan niet', maar dat is lulkoek, want als ik met andere members wil praten over de game kom ik ook in die thread.
Wat ik al eerder zei, als jij op een legale manier aan het spel komt en wilt vertellen dat het goed speelt en dat het er goed uitziet (PES 4) is dat imo alleen maar prima en kan dat mensen helpen om een beslissing te maken. Ga je daarentegen lopen posten in de trant van: dees is zo vet of zitten er spoilers in je tekst zonder dat je de moeite neemt om spoiler tags te plaatsen, dan vind ik het wat anders.
Spammen en offtopic is sowieso tegen de regels en het plezier van andere bederven is gewoon onbeschoft.
Een ban vind ik, zoals eerder gezegd, wel erg zwaar, en het verwijderen van posts schijnt niet te werken, dus dan is de vraag of het nog wel mogelijk is om er iets aan te doen. De mods zouden denk ik anders een dagtaak krijgen aan het waarschuwen, posts verwijderen en bannen van mensen omdat ze ernstig loze reacties of mega spoilers posten. Mensen moeten imo gewoon het fatsoen op kunnen brengen om inhoud aan hun post te geven en voor spoilers hebben we prachtige
Er wordt toch ook niet gezegd dat je niet mag zeggen dat je hem hebt (behalve als het een illegale versie is natuurlijk), maar 'heb hem, dees is zoooo vet' is gewoon spam en offtopic.
Laatst bewerkt: 14 okt 2004