1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voorstel] Tijdelijke Ban voor pre-release game geblaat

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het verijwderen wvan reacties hebben we al geprobeerd mensen zijn gewoon te koppig en gaan toch verder met praten. Mits we echt bans zouden uitdelen zouden echt heel veel mensen slachtoffer gaan worden denk ik.

Daarnaast vind ik vaak dat als er een mening wordt geuit over een illigale versie dat er vaak respectloos wordt gepraat omdat er toch niet voor betaald is. 'Ik heb hem net binnen en even gespeeld maar het is een kutspel' 'Net uitgespeeld, wel grappig' etc. Ik erger me verschrikkelijk aan dit soort reacties.

2. jappe

jappe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    go hordo keep tha housmerk alive

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    word het beleid aangepast?

4. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens: je gaat toch ook niet naar de kerk als je je groen/geel ergerd aan het hele katholieke gebeuren!?
    blijf dan thuis: anders is het je eigen verantwoordelijkheid als je je ergerd: tenslotte; jij maakt die keus om iets te lezen of niet!

tis zo simpel, maar wij mensen doen graag moeilijk?!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt wel gelijk ... maar het gaat om het grijze gebied ... en sommige van deze gebieden zijn wel erg fout ...

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Confirmt, ik ben abonnee op dat blad en kan het weten. vet spel, magere demo.

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    "Lees het dan niet", dat slaat nergens op, het zijn juist vaak reacties in centrale threads, die ik toch al lees..
    Maar ja, ik vind dat er twee kanten aanzitten:

Aan een kant ben ik best nieuwsgierig of een spel waar ik € 60,- aan uitgeef wel z'n geld waard is. Dus om van te voren wat impressies te lezen is wel fijn. Ook al is dat van iemand met een gemodde xbox.

Aan de andere kant zijn de reacties vaak "kijk hoe stoer ik ben, ik heb een spel wat nog niet uit is". Waren de reacties maar inhoudelijk. Of er worden vette spoilers verteld.

Bovendien erger ik me ook (licht) als ik twee maanden moet wachten op een spel en andere lopen er nu mee te spelen. Maar om uit wraak te gaan bannen?
    Misschien een waarschuwing ofzo?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gaan jullie nog actie ondernemen nu er bepaalde games beschikbaar zijn?

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De discussie is open; dus ik verwacht dat er heel snel duidelijkheid zal komen.

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Als ik met een goed uitgewerkte impressie op de proppen kom van Pro Evolution Soccer 4 is daar niks mis mee. En ja, m'n oom werkt bij Microsoft! Dus dan krijg je wel eens iets in handen.

Nergens maken ze er een probleem van, maar hier loopt iedereen erover te muggenziften. En dan al die wannabe mods die mensen op de vingers gaan tikken. Zeer vermoeiend.

zucht...

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76

je hoeft er toch niks over te vertellen...het is zelfs minder werk om het niet te doen.

ennuh...als je tegen iemand op een vriendelijke manier zegt dat het niet goed is wat hij doet, noem ik dat helpen...en geen wannabe-mod gedrag!

12. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me niet aan, gewoon negeren, dat is alles. ;)

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Deze snap ik niet helemaal...

En wannabemod gedrag is gewoon irritant.

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    eens

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nou...als je de game wel hebt, hoef je er toch nx over te vertellen. het is zelfs minder werk (typewerk) om er nx over te vertellen

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    en het is nog minder werk om je computer nooit aan te doen en nooit te internetten :{

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Idd zeg!

Maar als !SIC! het er niet mee eens is, kan ie misschien beter niks replien. Dat is minder werk weetjewel.

:{

18. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Maar velen kunnen het niet inhouden dat ze de game hebben, het is natuurlijk fantastisch dat je hem als eerste hebt.

19. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is volgens mij echt geen muggenziften maar gewoon een discussie. Maar om het even te visualiseren. Laten we zeggen, Halo 3 komt over 2 maanden. Jij zit natuurlijk op dat spel te wachten en zult net als vele anderen gewoon moeten wachten totdat het spel uitkomt. Je houdt natuurlijk de Halo 3 threads in de gaten en je komt ineens een reactie tegen die ongeveer het volgende inhoud: heb de game net, hij is echt zo vet. En 2 posts daaronder wordt door een persoon even de complete plot uitgelegd, maar oeps, hij is de spoiler tags vergeten. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou daar goed chagrijnig van worden. Je koopt een spel omdat je het wilt ontdekken en dan is het lullig als er aan het verhaal niks meer te beleven valt omdat je het per ongeluk toch gezien hebt.

Je kan natuurlijk zeggen: 'lees die thread dan niet', maar dat is lulkoek, want als ik met andere members wil praten over de game kom ik ook in die thread.

Wat ik al eerder zei, als jij op een legale manier aan het spel komt en wilt vertellen dat het goed speelt en dat het er goed uitziet (PES 4) is dat imo alleen maar prima en kan dat mensen helpen om een beslissing te maken. Ga je daarentegen lopen posten in de trant van: dees is zo vet of zitten er spoilers in je tekst zonder dat je de moeite neemt om spoiler tags te plaatsen, dan vind ik het wat anders.
    Spammen en offtopic is sowieso tegen de regels en het plezier van andere bederven is gewoon onbeschoft.

Een ban vind ik, zoals eerder gezegd, wel erg zwaar, en het verwijderen van posts schijnt niet te werken, dus dan is de vraag of het nog wel mogelijk is om er iets aan te doen. De mods zouden denk ik anders een dagtaak krijgen aan het waarschuwen, posts verwijderen en bannen van mensen omdat ze ernstig loze reacties of mega spoilers posten. Mensen moeten imo gewoon het fatsoen op kunnen brengen om inhoud aan hun post te geven en voor spoilers hebben we prachtige
    spoiler tags

Er wordt toch ook niet gezegd dat je niet mag zeggen dat je hem hebt (behalve als het een illegale versie is natuurlijk), maar 'heb hem, dees is zoooo vet' is gewoon spam en offtopic.

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neenee, ik ben niet lui, en als ik het niet met je eens ben ga je meteen kinderachtig lopen posten? komop zeg...er is niks mis met een normale discussie.

ik bedoel, als je een game eerder hebt...dan HOEF je er toch niet over te gaan praten, wrom zou je? je verpest het alleen voor anderen die er nog niks over willen weten. zeggen dat die mensen het dan maar niet moeten lezen slaat ook nergens op, want je weet vantevoren natuurlijk neit wat je aan het lezen bent. nu is Halo2 dus al geleaked, als er mensen dalijk komen posten over de singleplayer is dat ronduit zonde en dom. ze meoten zelf weten of ze het al downloaden of ïmporteren", maar dan meot je niet de lol gaan verzieken voor anderen. degene die de info wel willen bouwen hun xbox zelf maar om als ze niet kunnen wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina