Wacht ff je zegt dus:
- Het downloaden van een game is ilegaal is, maar het praten er over niet en daarom is er geen straf nodig
- Het vermoorden van een persoon is ilegaal, maar het praten er over niet en daarom is er geen straf nodig
- Het stelen van geld uit een bank is ilegaal, maar het er over praten niet en daarom is er geen straf nodig
- Het stelen van een game uit een winkel is ilegaal, maar het er over praten niet en daarom is er geen straf nodig
- Het stelen van een snoepje (door een kind/ouder) uit een winkel is ilegaal, maar het er over praten niet en daarom is er geen straf nodig
:{
Als je gaat zeggen: Dit is appels met peren vergelijken. Dan heb je een punt, maar al deze voorbeelden zijn niet met elkaar te vergelijken. Klopt maar de strafmaat is ook anders en op al deze "ilegale" dingen word je aangesproken of bestraft, omdat de gemeenschap een beleid heeft gemaakt. Zo ook hier, je krijgt een ban en mag je zonde overdenken.
Ik vind idd nog steeds dat dit beleid ook moet gelden voor de andere games ... ik vind het ook nog vreemd dat deze regel nog niet in het beleid is opgenomen of is aangekondigd, maar ik denk dat het een kwestie van tijd is
Als je zo graag wilt patsen of iemand ander zijn lol wilt ontnemen. Maak dan een eigen site, maar val de community niet lastig _0/
Laatst bewerkt: 18 okt 2004