1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voorstel] Tijdelijke Ban voor pre-release game geblaat

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinero

dinero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag helemaal niet branden.... Modificeren en kopieeren van software is verboden, muziek en films mag je wel branden (backup)

Een chip is niet illegaal, je wordt wel van xbox live afgekicked als je er een in je xbox hebt omdat het een voorwaarden is van microsoft.

Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het gaat er niet om of het downloaden nu wel of niet illegaal is of strafbaar is in Nederland, het gaat er om dat wij dat als xbw niet toestaan. Wij maken hier een beleid waarin we bepaalde dingen wel en bepaalde dingen niet toestaan. Als iets bij wet legaal is wil dat nog niet zeggen dat wij hetzelfde toestaan. Zo staan we ook geen loze topics toe terwijl dat ook niet bij wet verboden is ;)
    Ik denk dat veel mensen het verschil tussen het wetboek en ons beleid nogal eens vergeten. We hebben afgesproken dat er niet over downloaden van games wordt gesproken, dat voeren we als beleid en daar heb je je aan te houden. Of je nu games downloadt of niet maakt me absoluut niet uit, zolang je er maar niet openlijk voor uitkomt op dit forum.

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    _O_

nee want het is hoogst iritand als iemand gaat zitten te z**k*n over een game zoals halo2 of zo die nog nie uit is, ik zelf gooi er kranten voor en ik koop ze dan gewoon in de dixons/e-plaza en dan vind ik dat je er meer plezier van hebt en daarom (ik zit graag op het forem) heb ik ook liever niet dat ze hier er over praten _0/

4. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf 4 Xboxen en 103 originele spellen dus denk niet dat het aan mij ligt...
    (Tis wat oudere foto toen had ik nog wat minder)

Begrijp me niet verkeerd! Ik ben het helemaal eens met jullie standpunt en dat respecteer ik ook.

Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    sick :eek:

_O_

Hij heeft gezegd dat ie hem op de ps2 heeft gespeeld en die versie is al een paar dagen uit.Dus daar is niets illegaals aan

6. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een modchip en nu??

ik gebruik het voor amerikaanse games.
    ik gebruik het om mijn dashboard te veranderen.
    ik gebruik het om mijn bios te flashen.
    ik gebruik het om divx op mij xbox af te spelen.
    noem maar op wat je allemaal met een chip kan!!! dus gezeik over chips moet helemaal ophouden.

en ja ik download vaak illigale versies waarom omdat de games 60 euro per stuk zijn.
    maar anders dan andere mensen download, brand ik de game speel het ff om te kijken of het me geld waard is en koop het en wis het zo niet dan wis ik het als nog want ik gebruik RW DVDs. ik doe dit omdat ik aan al die reviews geen bal heb! (meningen van andere personen)
    zoals Fable ik had hem al een maand van te voren 1 quest gedaan beviel me meteen besteld bij FRS 3 halen 2 betalen.

misschien illigaal maar ik koop de game altijd als hij leuk is anders delete zo verdienen de makers toch geld en weet ik of het het waard is.

En zolang de mensen gewoon info geven en niet stoer doen moet je niet zeuren alleen maar handig die info dan weet je ook wat je ervan ken verwachten!
    Bevalt het je niet lees het niet heel simpel vrij land.
    maar als ze stoer gaan doen en dus het forum vervuilen horen ze een OW te krijgen.

Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  7. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met Tyrox eens, k heb zelf een xbox met 30 spellen en een cube met 25 spellen ofzo (sig is niet compleet), pas is er een gemodden ps2 bijgekomen. deze is tot nu toe eigenlijk alleen nog maar gebruikt om (A japanse games mee af te spelen (naruto 2 ps2) (B multiplatform titels als Burnout 3 en Star Wars Battlefront te testen voordat ik ze kocht voor de XBOX (nu in mijn bezit)
    Ook kreeg ik na 10 minuten al door dat Final Fantasy X en X2 niks voor mij waren.

Ik vind dit een perfecte manier, en dit argument word door veel ombouwers ook aangehaald.
    Helaas zijn er ook veel mensen die alles downloaden en niks kopen, deze mensen verpesten het voor de andere (chips worden niet meer gemaakt, ombouwers opgepakt en wat dan ook)

alleen heeft dit nu neit echt meer iets met halo 2 spoilers te maken :confused:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja zolang je hier niet voor een Nederlandse release over praat hebje geen problemen ... wat je thuis doet wil ik niet weten ;) ..

maar hier zijn gewoon regels en die regels veranderen niet

@EvilCucumber - deze thread gaat over alle games niet specifiek over Halo 2. Ik had deze thread geopend, omdat ik net als vele mensen irriteerde aan mensen die aan het patsen waren dat ze PES4, Kingdom Underfire en nu bijv. Halo 2 hebben ... terwijl deze games nog niet uit zijn ... toen ze er mee gingen patsen ...Tevens vind ik dat de regels aangescherpt mogen worden ... er word niet over modchips gesproken .... mensen die dat doen krijgen hier meteen een OW, als je het thuis doet of ergens anders ... geen problemen ... maar deze discussie blijft zo eeuwig door gaan.

Wat mij betreft is de kous nu af. Voor dat er meer mensen uit de kast komen. Het beleid is aangescherpt. Dus deze thread mag van mij op slot

Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk voorbeeld van Fable. Ten eerste zijn alle reviews positief over dat spel, ten tweede zie ik net dat je die aan het verkopen bent. Ik vraag me nu echt af (gewoon nieuwsgierigheid) of je echt niet een backup van dat spel hebt gemaakt (voor als je ooit zin hebt om te spelen)...

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Fardo ik ben het met je eens, het meeste is ondertussen gezegd in deze thread. Het beleid lijkt me duidelijk, zoals Wouter al aangaf zijn we intern bezig het beleid onder de loep te houden, mochten we iets aan het beleid aanpassen dan wordt dat natuurlijk op de gebruikelijke wijze aangekondigd.

En tyrox en TheEvilCuber, ook dit soort "promotie-verhaaltjes" over modchips worden niet echt op prijs gesteld. Zoals ik al zei: als je een modchip hebt boeit me dat totaal niet, maar praat er gewoon niet over. Spreken is zilver, maar zwijgen is in dit geval zeker goud ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina