1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voorstel voor banners

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ruud, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt er anders wel een kruistocht van.

Zeik toch niet zo joh...

2. Ruud

Ruud Guest

Gezocht voor discussie:
    - argumenten
    - goede onderbouwing
    - (eigen) mening

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Over welke banner gaat het? Die van de preordershop stond er toch al langer? En verder zie ik er geen.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het ging om een banner van de MTV Xbox 360 aankondiging. Aangezien deze inmiddels is geweest is hij al weer weggehaald.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe lang heeft die banner daar gestaan? Want ik heb die dus echt niet gezien. Maar ik ben vandaag dan ook niet zo heel vaak op het forum geweest. Vanmorgen effe, en nu.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ten eerste is die banner in mijn ogen niet irritant, ten tweede stond ie er maar twee dagen, ten derde begin je dit topic al met flauwe opmerkingen zodat je meteen aangeeft geen normale discussie te willen voeren.

Zoals ik al eerder zei, ga lekker bang worden, wij hebben er niks aan. Je mening is duidelijk en als je je er beter door voelt, we hebben hem niet weggehaald doordat jij dit topic hebt gemaakt maar omdat de uitzending was geweest.

Nu moet ik dit topic helaas sluiten omdat het geen toegevoegde waarde meer heeft en gaat over een banner in het verleden :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina