1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vorige username

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 15 aug 2008.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt het altijd over duidelijkheid en onduidelijkheid, maar wees nu zelf een duidelijk over waar je nu precies naar toe wil? Vraag dan gewoon of wij alleen modjes een dienst bewijzen en members niet? Nou, kijk eens aan, copy+paste uit het admin forum:

Deze lijst is nog niet eens helemaal bijgewerkt.....

Dat is inderdaad het makkelijkste.

Kwartalen lopen in Nederland volgens mij als volgt:

Q1: januari t/m maart
    Q2: april t/m juni
    Q3: juli t/m september
    Q4: oktober t/m december

Hier is toch helemaal niets onduidelijk aan? De tweede naamwijzigingsronde heeft begin Q2 plaatsgevonden. Vanaf Q3 komen deze mensen pas in aanmerking om hun oude naam weg te laten halen, dus vanaf juli. En stuurt iemand eind juni een pm dan haal ik zijn oude naam ook alvast weg. Het is een fout van ons geweest dat wij mensen niet bij elke naamwijzigingsronde op die regel hebben gewezen. Dat heb ik in mijn vorige reply al uitgelegd, en toegezegd dat wij de regel voortaan in de aankondiging van de naamwijzigingsronde zullen opnemen. Dat stukje verwarring is nu opgehelderd, en hiermee is de vraag van Dusky Demon NL hopelijk ook voldoende beantwoord?

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is het idee voor het eerst besproken en in uitvoering gebracht. De afspraak was toen, wil je het kopje "vorige username" weghalen stuur je zelf een pm naar een admin. Dit geld alleen voor mensen die langer dan 3 maanden geleden hun naam hebben laten wijzigen. Wat resulteerde in deze aankondiging.
    Er is dus geen sprake van met 2 maten meten, oude username weghalen is altijd al op eigen initiatief geweest.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan is het tijd dat ik hem ook verwijder.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow.. idd.. nouja vind het zo wel geil eigenlijk :+

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mijn excuses :) het is duidelijk

Deel Deze Pagina