als je al een andere gast hebt,dus 1 profiel met syzygy en je wilt gorge op dezelfde,dat kan idd niet
vind ik ook, vooral met een rocket launcher zonder low grav want dan laat je je RL op en schiet je zodra iemand op de grond landt, met strafen heb je dit niet!
heb ik ook is echt een cool ventje, ik VIND automatons sowieso de beste, snel en springen hoog en nog wat een vraagje: F is tog fire rate en wat is dat?? in het woordenboek stond er iets wazigs bij rate ;~ dus?
dat super snel kun je wel weg laten, vergeleken met de gen mo kai en de anubans, hoge sprongen kan fijn zijn maar meestal is het vrij irritant. Ik ga dan ook voor de anubans
Rapier [artificial lifeform] Rocket Launcher. Met hoog springen kan je snel wegkomen, of voorkomen dat je word geraakt.
nee. maar ik bedoel dat je niet zo vaak moet springen en met een automaton ook niet, alleen als je ergens hogerop kunt komen
nee niet altijd, met een rocket launcher niet op XBL, want dan laden ze de RL op en dan schieten ze als je landt en hopp( heb er ervaring mee met UT0, en met een LG hebben ze minder snle een headshot maar sneller een sht ind e bui en als ze dat 2 keer dien ben je dood