1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag aan de leden: Vinden jullie dat xbw crew members een xbox 360 moeten hebben?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    ik persoonlijk vind dat je niks anders mag hebben dan een (Xbox)360 LOL :D hahaha

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ...?

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Goiz en ik zijn moderators geworden net toen de 360 fora opengingen. Dus dat is meer toeval. ;) Ik betrap me zelf er wel vaker op dat mijn kennis van Hardware soms ontoereikend is. Games ligt me veel meer.

Het perfecte voorbeeld van deze discussie is natuurlijk Alonso. Juist tijdens zijn periode als mod heeft hij al die ellende met kapotte xboxen meegemaakt. Hij had dan wel een felle mening in discussies, maar er veranderde niks in zijn functioneren als moderator. Zolang je maar objectief kunt blijven beoordelen, is er niks aan de hand lijkt mij.

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ook moderators van de xboxgerelateerde fora hoeven van mij geen xbox te hebben. Topics sluiten en kijken of mensen wel ontopic blijven kun je ook wel zonder 360. Bovendien vind ik niet dat moderators per se overal het antwoord op moeten weten, dat vind i k niet per se de taak van mods maar gewoon van de leden in het algemeen.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als Xboxworld forum vind ik het wel beter wanneer iemand van de crew een Xbox 360 in zijn bezit heeft. Nu hebben we ook een Playstation 3 en Wii gedeelte, en hebben er ook diverse mensen een console hiervan. Toch mis ik nog een moderator die vrijwel alles weet qua hardware van de Xbox 360. Fardo vind ik meer iemand die alles weet van Xbox Live en alles daaromheen. Ook nu hij geen moderator is zet hij zich nog volledig in. Dus wat ik hiermee wil zeggen is dat ik iemand mis die echt 100% Xbox is. Dit is tenslotte een Xbox forum, en ik denk ook wel het beste Xbox forum van heel de benelux. Maar wat betreft je vraag Fardo; Of de crew een Xbox 360 moet bezitten. Ja, moderators en overige crew die zich bezighouden met de Xbox 360 fora moeten ook een Xbox 360 bezitten. Moderators zijn misschien wel mensen die zich bezig houden met de orde houden op het forum, maar als zij een bepaald gedeelte beheren moeten zij hier ook iets vanaf weten.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Melbuuln, Kevf, Pegas?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik bedoel hiermee hardware van de Xbox 360. Sorry voor de onduidelijkheid.

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ik ook. ;)

En dan ben ik Magneto vergeten. :x Net diegene die ik eigenlijk het meest voor ogen had.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wel, Kevf zie ik dan nog welleens mensen helpen met vragen maar over het algemeen zie ik Magneto & Pegas eigenlijk daar nooit mee bezig houden. Ik kan het ook verkeerd hebben hoor, en het zijn twee toffe kerels. Maar qua vragen en hardware problemen zie ik zij nooit posten. Voor de rest doen ze het gewoon super.

10. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

Nou lekker dan weer.... :'-(

Ik vind niet dat een mod perse een xbox moet hebben maar het is wel logisch als je een (gedeelte) van een Xbox forum beheert....verder ieder zijn eigen keuze...

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ja... maar daarop is denk de poll ook wel gericht. Logisch dat je voor de Green Mile enzo geen xbox hoeft te hebben

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mods worden aangesteld op basis van een aantal 'kwaliteiten', die over het algemeen los staan van het feit of men wel of niet op de Xbox 360 speelt.

Verder zie ik ook geen noodzaak om de thread nog open te houden, dus zodoende gaat ie op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina