1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[vraag] game uitbreidingen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ticoman, 23 aug 2010.

  1. Ticoman

    Ticoman Xbox 360 freak

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoihoi!! ik had een vraag:

    ik wil de game uitbriding Knothole island kopen. als ik die nou koop, heeft iedereen op de xbox die uitbreiding dan? dus Bijv Ticoman is mijn account en mijn vaders account is Jackal. als ik met mijn gameraccount knothole koop, heeft Jackal hem dan ook?

    Hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen!!

    Greetz
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk van wel, want je koopt die uitbreiding en die komt dan op je harde schijf.
     
  3. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn je aankopen via Xbox live accountgebonden. Zoals je bijv ook niet je savegames kan delen met elkaar.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle accounts zouden de content moeten kunnen spelen, alleen het account dat het officieel gekocht heeft kan het opnieuw downloaden en zien dat het gedownload is.
    Ik weet in ieder geval zelf dat ik de All Front Collection-uitbreidingvan Gears of War 2 via mijn eigen account gedownload heb en daarna alle map packs en levels op alle accounts kon spelen. Zou dus gewoon moeten werken.:)
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat is niet waar. Alleen de account waarop de content gekocht is kan de DLC spelen. Bij arcade games kun je alleen de trial spelen met een ander account en bij DLC wordt het niet ingeladen. Alle DLC zit account gebonden. (uitzonderingen daargelaten.) Ik heb dit namelijk al zo vaak moeten mee maken als mijn broertje zijn account bij mij recovered.
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, heb net even geprobeerd DLC te spelen van Mass Effect op een ander account, maar dit lukte niet. Wat een oplichterij zeg, moet ik 3x zoveel betalen om mijn broertjes ook te kunnen laten spelen!:eek::mad:
    Voortaan koop ik, voor zover mogelijk, gewoon alles op disc, wat een onzin!:'-(
     

Deel Deze Pagina