1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vraag Halo 3] Skills?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sjaakklein, 26 jun 2008.

  1. sjaakklein

    sjaakklein Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu skill level 7.
    Ik moet soms tegen mensen die al skill leven 14 hebben terwijl hun minder wedstrijden hebben gespeeld dan mij :{

    Kan iemand mij uitleggen hoe dat nou zit met dat skill-level?O-)
     
  2. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wordt alles uitgelegd: klikkie

    Je moet gewoon veel winnen en weinig verliezen.
    Ook moet je goed spelen dus niet negatief gaan in je k/d spread.

    Zo kom je het snelst omhoog
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  3. Bassie_

    Bassie_ Guest

    beetje vertekend beeld dat 'skills'. Net of je voor h2 en h3 skills nodig had om te winnen. Wie het hardst op z'n a button stouwde won altijd. Zo kansloos.

    Terug naar de tijd van h1. Waar je echt een tactiek nodig had om te winnen. Waar je snachts wakker van werd, omdat je weer een nieuwe tactiek had bedacht.

    ctf bg 2vs2. Dát was pas skills.
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    die gozers die je treft hebben vaak een nieuw profiel. net als ik met skill 43:)
     
  5. sjaakklein

    sjaakklein Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Heej bedankt !!! Iedereen suc6 verder met Halo :thumbs:
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    blabla..... :+

    Ben ik toch echt niet met je eens. Ik kan heeeeeel hard op A drukken maar verlies met H3 toch bijna altijd. Heb daarnaast een kerel in mijn clan op level 40 die werkelijk waar iedereen afslacht. ;)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    En wat dacht je van de verbinding? Als je een klote verbinding hebt met teveel vertraging, dan wordt je ook vaak afgeslacht. ;)
     
  8. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lekker lvl 48 8) whoeee
    nummers zeggen tegenwoordig echt niks meer in Halo IMHO
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hebje clans met halo:eek:
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iig iets, want ik krijg dat dus niet voor elkaar ;)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zoals al gezegt maakt dat toch niks meer uit en zegt het niks meer over je echte "skills" aangezien het tegenwoordig meer boosten is dan serieuze matches spelen. Beetje jammer, maar ja...
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze nooit gedaan.

    Pss CTF bg 2v2, lekker met warthog door de bases rijde, is dat pas skill? nee, leuk? JA!
     
  13. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja over boosters gesproken 8) kwam gister iemand tegen had 6 matches gespeeld en was lvl 41 :p lol zonder exp ofzo
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, joh. Vorige keer een gast die was level 50 en iedereen van "holy sh#t, that’s gonna be tough!", maar die gast bakte er niks van en wist bijv. niet eens hoe die Swords moest spelen en gebruikte dus ook geen melee. Met level 50 zou je dat ondertussen wel moeten weten lijkt me. Hij speelde een paar matches en elke keer vet in de min, dus dat ging echt nergens over. Heel triest! :+
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    wegwezen met jou..
     
  16. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet echt mee eens hoor :'-(

    Als je gewoon als een idioot rond rent win je echt niet op level 40+ daar heb je echt wel tactiek en teamverband nodig.

    En kom op Halo 1 is echt niet zo suprieur IMHO is H1 zelfs makkelijker dan Halo 2 en 3.
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Met springen alleen kom je er niet hoor. Word altijd een beetje moe van mensen zoals jij. Je hebt een clubje "hardcore" gamers die Halo 1 de shit moet vinden omdat ze anders niet meer "hardcore" zijn. Vervolgens elkaar allemaal napraten en je blijft zitten met een bende zure triestertjes. Net alsof je bij Combat Evolved hele strijdschema's kon maken ofzo. Nieuwe tactiek haha, het dringt nu pas tot me door hoe een grote mongool jij wel niet moet zijn. Sorry, ik ga weer.. kusjes en veel plezier op xboxconnect
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn God, begint het gemiep over Halo CE weer :emo: Kan je Halo gewoon niet als trilogie-game zien, dat de 3 spellen een geheel zijn? Afhangend van wat voor soort spel je wil spelen kies je welk deel je nu weer even doet. Halo 2 FFA op Midship vind ik tijdloos, system link 2v2 Halo CE is tijdloos, en de MLG playlist vind ik fantastisch in Halo 3.

    Over skills, dat getalletje zegt inderdaad niet zo heel veel, maar je kan er wel enigzins van uit gaan dat je niet met een totale randebiel hebt te maken als je met een level 45> in een game zit. En je kan zien hoeveel games iemand gespeeld heeft, als dat heel veel is, en het level nog steeds heel laag, kan je er van uit gaan dat iemand gewoon belabberd speelt..
     
  19. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste manier van inschatten hoe goed iemand is vind ik nog altijd het aantal gespeelde ranked en social matches optellen en kijken hoeveel exp die persoon heeft. Kun je tenminste precies zien hoeveel ie heeft gewonnen of verloren. Hoewel dit door de double xp weekends nog wel eens een beetje vertekend kan raken.
     
  20. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het skill systeem eerlijk gezegd goed in elkaar zitten, je weet in door een combi van xp en skill goed in te schatten wat voor vlees je in de kuip hebt, en dit klopt ook vaak. Natuurlijk zijn er 2e accounts enz maar die zijn ook goed af te lezen..vind het daarom jammer dat er zoveel gezeurd wordt op het skill systeem. Ben zelf een 46 en vind dit ook goed kloppen, bij hogere levels is het idd flink aanpoten en bij lagere win ik het grootste deel. Lof dus voor bungie. En het verhaal van tactieken..is het niet zo dat halo 3 meer een teamgame is dan halo 1 ? ben zelf ook een halo 1 fan daar niet van, maar ik heb juist het gevoel dat halo 3 tactisch meer van je vraagt.
     

Deel Deze Pagina