1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag over aansluiting op je Laptop

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Freekiegang2, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freekiegang2

    Freekiegang2 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik me Xbox 360 op me laptop kunnen aaansluiten ... en ja ik weet wel met welke draad ...VGA HD AV Kabel ....
    Maar kan deze draad wel op mijn laptop of zijn er andere zaken die ik nodig heb...|:-
    [​IMG]
     
  2. Freekiegang2

    Freekiegang2 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is helaas niet mogelijk.

    Het is namelijk een VGA-uit (Monitor) aansluiting en geen VGA-in.
    De andere aansluiting is een S-video hiermee kan de de Laptop op een normale tv aansluiten.

    Sluit nooit geen Xbxo360 op één van deze uitgangen aan , de kans is heel groot dat je de videokaart opblaast.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ten 1ste: Die aansluiting is NIET de VGA-aansluiting. Die zit links daarvan ;)
    Ten 2de: Hoogstwaarschijnlijk heeft je laptop alleen een VGA-out. Geen VGA-in en zal je dus geen beeld kunnen krijgen door er een 360 aan te hangen.

    Edit:// Wat Melbuuln zegt :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2008
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jawohl, das stimmt. Het is niet mogelijk de xbox op een laptop aan te sluiten.

    Echter, het kan wel op losse computermonitoren. Daarvoor en voor andere vragen w.b. VGA wil ik je doorverwijzen naar het juiste computermonitorentopic. Dat is een centrale thread over dit onderwerp. Dat maakt dit topic dubbelop dus hier komt een slotje op. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina