Vraag over de 360 en de hardware error, over dimension plus, en de hard drive zelf...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door strapping young lad, 14 mei 2006.

1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja je bent geholpen.

2. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is ook op weg naar duitsland.
    Zaterdag gebeld en kreeg meteen een mailtje.
    Uitgeprint en vandaag om 10 uur gebeld naar UPS en om 11 uur stonden ze op de stoep.
    Best snel dus.
    Zie wel wanneer ik hem terug krijg en dan kan ik tegen die tijd wel tafeltennissen.

3. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem. twee weken geleden kreeg ik gewoon een doos van UPS en bij die gefixde xbox360 die ik nu terugkreeg doet mijn harddrive het niet. Dus kon ik weer bellen. Ik ook 3/4 dagen gewacht op een mailtje. Niks binnen:confused:
    Nu heb ik gister gebeld en zegt die gozer dat het door een underscore in mijn email adres kan liggen. Zal wel? Want bij de vorige reparatie kreeg ik ook gewoon emails van hun! Nu stuurt hij de stickers op via de post! Beter dat dat wel binnen 2 dagen gebeurd anders hang ik weer aan de telefoon! De service is inderdaad een stuk minder geworden!

Kan je trouwens wel zonder problemen savegames van je memorycard naar je HDD verplaatsen?

Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt hem al weer terug, bouncer?

De mijne is nog steeds in duitsland nu... :mad: man, wat duurt dat lang... en dat hele verhaal met die stickers heb ik helemaal niet gehad dus, bij mij stond UPS gewoon in 1 keer voor de deur, en die nam hem mee...

Ik hoop toch echt dat het nou niet al te lang meer duurt, dankzij dat gepruts van microsoft zit ik nu bijna een maand zonder, en ik wil hem zeker rond het WK weer terug hebben...

Hoe lang hoort dit dan te duren? dat repareren? waarom sturen ze niet gewoon een nieuwe?

Deel Deze Pagina