1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vraag over dolby speakertjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mrhalolover, 17 mei 2002.

1. Kepler

Kepler Waiting for a Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel dan, maar als je de technische specificaties leest op de website van creative (zie mijn post hierboven) dan staat er toch echt dat er een optische kabel bijzit. En dat je de speakerset daarmee op de PS2 kan aansluiten (en op andere devices zoals DVD spelers en TV's). Is de aansluiting op de PS2 dan niet optisch, of zit de website van creative dan fout.

2. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

post de link dan maar eens. want ik vind de 2500 helemaal niet eens op de website. en dat al maanden niet meer.

3. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

http://www.hardwarecentral.com/hardwarecentral/reviews/1951/2/

ga deze maar eens doorlezen en kijk maar eens of je er ook maar iets in terug vind of er een optische ingang op zit. ik heb zelf ook een 2500 en een 3500 en ik kan toch echt het verschil zien tussen een niet optische en wel optische ingang. als je het nog niet geloofd wil ik je wel foto's ervan posten.

4. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: hmzzz

oh by the way, voor de 3500 wordt geadverteerd dat hij voor de ps2 geschikt is en niet voor de 2500.

5. Kepler

Leuk Bevonden:
    0
  6. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

dat is inderdaad een andere als de dtt2500. deze ondersteunde geen optische aansluiting. maar de 2500 digital kost schijnbaar net zo veel als de 3500 die ook optische aansluitingen heeft. meer vermogen. een afstandsbediening en nog wat andere extra's. dus lijkt me de keuze wel makkelijk.

7. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    Re: hmzz

en een grotere subwoofer.

8. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Playmobiel als je t'mij vraagt, ik heb 5 sattelite speakers + 1 subwoofer en dat geeft tenminste Dolby Digital zoals het hoort.

9. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

zonde van het geld als je het mij vraagt. ik heb genoeg vergelijkingen tussen surrounds sets kunnen maken voor een review over de dtt3500 en hij kwam er heel erg goed uit. de geluidskwaliteit is erg goed voor deze set, beter als menig een andere niet computer set. en het vermogen is vrij hoog maar uiteraard niet te vergelijken met een set die een actieve sub woofer heeft. deze set is meer als het dubbele van het geld waard in vergelijking met andere surround sets.

10. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel de DAV-S800 set van sony, niet echt zonde volgens mij.

11. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

ik formuleer het alleen op jou manier. natuurlijk is een set die 10x keer zo veel kost beter. maar dat wil nog niet zeggen dat alles slecht is. dat klinkt voor mij eerder naar een uitspraak van iemand die niet snel ergens mee tevreden is.

12. Kepler

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een 5.1 geluidskaart is met een optische ingang? Of is dat ook superduur, want 250 euro voor dolby surround is een beetje veel.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, dan meot je de Live 5.1 PLatinum kaart nemen, vorig jaar kostte me die 500 gulden, zal nu al flink minder zijn

14. F3000

F3000 Exceptional Dude

Leuk Bevonden:
    0
  15. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer juist Daburnd88 ik ben niet snel tevreden. :D

Maar hier geef ik mijn mening over de Surround Set (die van Halolover, waarover de thread gaat) .
    Ik denk dat jij over een ander toestel bezig bent.
    Aan de foto te zien is dit toch niet echt kwalitatief.

16. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

ik dacht dat je die desktop theater 3500 bedoelde. sorry. het is misschien geen design set. maar de prijs verschil moet toch ergens in zitten.

17. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee, ben over da spel van Bart Smit bezig, das gewoon je geld wegsmijten. Dan spaar je gewoon beter nog enkele maanden tot je iets beters kan kopen.

18. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

daarover ben ik het zeker met je eens. een beetje goede dolby surround set is wel recommended voor de xbox. en dat haal je niet even voor ff rond de 50 tot 100 euro.

19. Kepler

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat wat, kost slechts 149 euro:

Kinyo K-655 5.1 Home Theatre

Ingangen: Versterker: 2x S/P-Dif (optische en coaxiaal), Line in (Stereo Cinch)

Versterker: 3x 3,5mm (Front, Rear, Subwoofer)

Frequentiebereik: Satelliten 120 Hz - 20 KHz, Subwoofer 70 Hz - 300 Hz

Regelaars: trebble / bass regelaar, volume, aan/uit schakelaar

Afmeting / gewicht: Satellite(HxBxD): 90x90x90 Subwoofer(HxBxD): 176x220x224

Opmerkingen: Magnetisch afgeschermd, versterker met Dolby Digital 5.1 Decoder

Overige: Voedoing (9V/0,8A), handleiding (eng)

op www.alternate.nl gevonden

20. daburnd88

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

als je geen 230 uit wil geven voor een 3500 dan is dit denk ik wel een goed alternatief. je kunt er voor die prijs ook niet echt een deuk aan lopen. en als je em toch niet achterlijk hard wil aanzetten is het een goede keuze. bij mij moet eigenlijk gewoon iedereen in de straat overlast hebben :)

Deel Deze Pagina