Vraag over geluid via Xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Liné, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    Beste, lieve, Xboxworld mensen,
    ik ben van plan een full hd lcd monitor te kopen, weet nog niet welke, maar dat is een ander vraagstuk.

Ik heb dan dus een xbox 360, een hd monitor en een versterker met boxen.

ik hoor van iedereen dat die HDMI dan zo fantastisch is, en van andere weer dat het geen verschil is met DVI.

ik weet dus daarom ook niet welke hd monitor ik moet kiezen, aangezien ik niet weet of ik VGA(!?) DVI of HDMI (volgenmij out of the question) moet gebruiken.

Ik geloof dat ik eruit ben over hoe ik me geluid aansluit met de dvi kabel, maar met HDMI en VGA(?) is me een raadsel.|:-
    Kan iemand op deze met electronica-overspoelde planeet mij helpen!?

Groetjes,
    Line.

PS: IK heb trouwens ook geen idee of mijn xbox die HDMI cabel van MS ondersteund. Is misschien beetje raar, sorry, ik heb volgensmij een premium, geen elite, dus dat zit er dan niet in, toch?

Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    226
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met deze vraag kun je het beste terecht in de bovenstaande threads die Fardo aangeeft. In deze thread zitten een aantal members die verstand hebben van deze zaken en je dus goed kunnen helpen met je vragen. Deze threads dus:

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 19]

MS HDMI kabel? Absoluut NIET nodig.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Een premium 360 kan trouwens wel degelijk een HDMI-poort hebben. Het gaat dan om de onderste aansluiting op de achterkant van de 360. Check of je 360 deze aansluiting heeft, zoja, dan heeft je 360 HDMI.

Succes!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina