ik weet niet waar jij die info van microsoft vandaan hebt maar ik denk dat dat niet waar is (je kunt natuurlijk gelijk hebben) maar wat ik weet is dat alle tyrion en com 21 modems (en nu niet gaan huilen) hardware matig zijn ingesteld op een maximale up van ongeveer 15kb dit kan wel eens enkele seconden hoger liggen als een upload net start maar als je met zo'n boven genoemd modem een constante verbinding hebt komt hij niet boven deze zo geheten theoretische snelheid. en als chello of welke andere provider die gebruik maakt deze modems wil dat inhouden of iedereen krijgt een nieuw modem $$$$$ of er komen monteurtjes langs om iets aan je modempie te veranderen enne o ja dat kost ook $$$ en ik kan je vertellen dat nederland voo r m$ zo'n klein is dat dat wel ff kan duren!!! maarja hoop doet leven!!!
oww da wis ik nie maar ik weet wel dat microsoft aan het onderhandelen was met providers, maar in principe moet 15KB wel voldoende wezen maar ik moet dan niet nog eens gaan internetten want dan krijg ik denk ik wel last van lag
resultaten van speedtest.nl ik heb een @home (kabel) abonnement met de volgende resultaten: download: 459,2 KByte\s upload: 14.7 KByte\s connection: 437.0 Conn\min. ping: 19.0 ms is dit veel en waar staat ms voor bij ping
Ik heb ADSL Basic van Planet Internet: Download: 53.3 kb/s Upload: 12.8 kb/s Connection: 441.0 Conn/min Ping: 24 ms En die ping is fucking belangrijk, en die is gewoon super bij mij! Geen problemen dus met Xbox Live, dat komt helemaal goed, believe me!
Ik word een beetje moe...... 1 ) gaming is UDP...dat wil zeggen dat je pakketjes gewoon naar binnen worden gesmeten en dat alles wat verloren gaat gewoon niet aankomt....dat is dus LAG. 2 ) betatests gaan nu beginnen, persoonlijk heb ik chello met 150 kb down en 15 k up, dit is gewoon voldoende om te gamen. 3 ) Ome Tom van Tom's hardware heeft het laatst getest en hun kunnen zowel MET en ZONDER een OFFICIAL xboxlive ISP gewoon relaxt gamen. 4 ) Is het gelul nu over ?!
Als je ze bij Xbox vraagt zeggen ze alleen dat je meer dan 250K nodig hebt, Maar wat houdt dat dan in qua upload en download, daar vertellen ze niets over, hoeveel is 250 K??Dear Customer,
Dit zuigt zwaar!!!!!!!! download:27.3 upload:4.3 Connection: 236 ping test nederland: 37 ms pings zijn nog wel redelijk, maar die upload snelheid!!! edit: ik heb de test nog enkele malen uigevoerd en toen bleek dat mijn upload snelheid toch enkele malen op de 10.5 zat. nog te weinig maar goed. In tom's hardwareguide hebben ze xboxlive getest met een upload snelheid van 128k dit is ongeveer 15 kb/s upload
adsl Hmm veel mensen in NL hebben ADSL van Planet. maar die upload is maar 12.8. wat moeten we daarmee??? in januari gaat alleen de download speed omhoog maar niet de upload toch?