1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag over plaatsen bericht slechte ruil met Ajax...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hoofdletters, 8 mei 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm ik vind het zelf een beetje triest meteen een persoon zwart te maken als het nog niet 'onderzocht' is. Ik ken het verhaal niet, en weet dat TheOne2000 dat meot onderzoeken. Ik denk dat we er geen grote fuss van moeten maken alvorens dat gedaan is en er duidelijke conclusie's zijn getrokken. Ajax zwart maken in X-bazar verbied ik dan hierbij ook.

2. IK NL

IK NL Guest

Ajax is al grotendeels zwart :) O-) , iig ik ben het in principe met je eens wouter alleen dan moet de kwestie wel snel onderzocht worden want anders wordt er mogelijk weer iemand het slachtoffer, hoofdletters zegt dit niet voor niks.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar aan de andere kant, wouter, kan je andere mensen misschien wel behoeden voor een slechte deal....ik had persoonlijk, als ik Ajax was, niets aangeboden tot dit topic afgerond was...(ik snap trouwens niet wat deze hier nog doet, maar dat zal aan mij liggen....dit sort dingen horen toch "binnenkamers" gehouden te worden....ik ga ook de naam van degene waarmee mijn deal is fout gelopen nog niet vrijgeven totdat ik bevestiging heb dat ik ben opgelicht....en dan zal ie wensen dat ik z'n adres nooit had gehad ;))

---- end rant :eek: ----

4. IK NL

IK NL Guest

ja die crosis is niet te vertrouwen he :+ 8) 8) :+ 8) :+ }:] (<--- Joke)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat is gewoon in en in triest. Wie zegt dat de topicstarter wel de waarheid spreekt? Niet dat ik daar nu vanuit ga, maar dit soort deals zijn niet alleen afhankelijk van de twee mensen die de deal maken.

Net als dat je een verdachte niet meteen als crimineel mag beschouwen.

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daarom ben ik persoonlijk langs gegaan ;)

Offtopic klaar...:p

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen wis die topic...of cencureer overal de naam ff...:confused:

8. hoofdletters

hoofdletters FT spellenfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter,
    IK begrijp best dat e.e.a. eerst onderzocht moet worden, het zou alleen vervelend worden als straks anderen na mij net zo benadeeld zullen worden. Ik wil hierbij niet aangeven dat dit zal gebeuren, de kans is alleen wel aanwezig als ik naar mijn situatie kijk. De schade blijft hopelijk beperkt tot alleen mijzelf...

Wat de reden dan ook is of iemand wel of niet in staat is afspraken na te komen, je hebt email om dat naar elkaar aan te geven. Kan iemand om wat voor reden dan ook de afspraak niet nakomen dan laat je dat toch even weten? Met verstoppertje spelen bereik je alleen onbegrip en woede...

Laatst bewerkt: 10 mei 2003
  9. IK NL

IK NL Guest

wouter reageert maar niet op mij :+ :+ :+

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk, als het hele verhaal bekend is en er een conclusie is getrokken waaruit blijkt dat Ajax idd niet te vertrouwen is (hij heeft al wél een eerlijke deal gehad, eerder, dus helemaaal niet te vertrouwen issie sowieso niet :eek:) dan kan je tot dat soort dingen over gaan.

11. IK NL

IK NL Guest

okey en wanneer weten we dat dan eindelijk?

12. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Crosis is O-) op xbazar

13. hoofdletters

Leuk Bevonden:
    0
    Met andere woorden, hier moet tot de uitkomst bekend is een slotje op?

Edit: kan er geen vinden...

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Of de members moeten dermate gedisciplineerd zijn hier gewoon niet te posten :)

15. IK NL

IK NL Guest

hmm tja, of de zaak moet snel uitgezocht worden zodat niet meer members de dupe worden van xbw´s lakse beleid tegen oplichters.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    X-Bazar is 'slechts' een platform voor ruilen/verkopen/kopen. Wij staan dan ook niet inv oor slechte deals of whatever. De vertrouwenslijst is dan ook slechts een welkome tegemoetkoming. Ik heb TheOne er al op gewezen dat het allemaal wat sneller mag.

17. IK NL

IK NL Guest

okey dank je wel wouter, daarmee laat je iig wat medeleven zien ;)

18. hoofdletters

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik in elk geval blij mee ben is dat er nu op de vertrouwenslijst een aparte melding staat over beunhazen. Met de uitleg welke actie xbw er tegen neemt en het probeert op te lossen voor de betrokken partijen. Ik kan mij vergissen, maar dit was van de week nog niet toegevoegd volgens mij. Ikzelf heb hier gepost omdat ik geen idee had wat ik in mijn geval kon doen. In het vervolg weten we duidelijk hoe we zaken als dit kunnen aanpakken...

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je vergist je. Al sinds het begin van de vertrouwenslijst, dik een jaar gelee (naar aanleiding van een tip van Ik NL :cool:) stonden dergelijke 'verhalen' er ook al bij.

20. IK NL

IK NL Guest

ik voel me gevleid :eek:

Deel Deze Pagina