1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag over plaatsen bericht slechte ruil met Ajax...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hoofdletters, 8 mei 2003.

1. hoofdletters

hoofdletters FT spellenfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik er overheen gelezen... stom van mij natuurlijk, want dan had ik deze post niet hoeven plaatsen... laat ik maar gewoon afwachten hoe dit verder verloopt...

2. hoofdletters

hoofdletters FT spellenfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een PM ontvangen: de zaak is waarschijnlijk geregeld, iedereen bedankt voor support en hulp.... :)

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    sorry hoor maar dit snap ik niet helemaal:confused:
    of bedoel je ikke:eek:

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is die knul.

5. IK NL

IK NL Guest

:), Oftewel Dabo geregisteerd 13 maart 2002

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ssshhtt dan krijgen we weer gezeik dat die eigenlijk gebant moest zijn etc ;) ;)

7. IK NL

IK NL Guest

:), gelukkig is dat verjaard nu :)

8. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ook geen zaken met Fuzzle uit belgie , ik heb hem niet afgelopen woensdag maar VORIGE week woensdag mijn Ghost Recon toegestuurd , hij zegt dat hij dinsdag al zijn PDO naar mij toegestuurd heeft , maar ik heb nog niks ontvangen na 12 dagen en nu reageerd hij niet meer op pm . Terwijl hij afgelopen dinsdag mij spel heeft ontvangen . Als het goed is ga ik van de zomer naar belgie ik rij langs het opgegeven adres en gooi gewoon 2 ramen in en ga weer verder . Ik dacht ook wel dat het hier op x-bazar wat beter zou gaan dan op marktplaats , daar ben ik ook namelijk 2 keer afgezet , maar helaas het is niet zo .

9. IK NL

IK NL Guest

uit belgie kan soms gewoon wat langer duren hoor.

10. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heeft hij de mijne dan wel al afgelopen dinsdag ontvangen , en waarom reageert hij niet op mijn pms terwijl hij wel op de site is geweest nadat ik ze heb verstuurd ???

11. IK NL

IK NL Guest

tja misschien heeft die zijn pop up voor pm´s uitstaan, had ik ook een tijdje maar dan zie je het af en toe gewoon niet doordat je vergeet te kijken.

12. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit , daarvoor kwam hij wel meteen met een pm-tje terug .
    Maar we kunnen wel mischien dit , mischien dat , feit is wel dat mij een spel heeft gekost .
    Maakt niet uit , what goes around , comes around , homie .

13. IK NL

IK NL Guest

en als je zijn ramen ingooit krijg je wel je spel?

14. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij echt niet om het spel , wat ik ook nog dubbel hadt , maar het gaat om respect & principe . Wat doe jij als jij naar mij een spel op stuurt en je krijgt er geen terug ?? Als jij op straat loopt en iemand scheld je uit voor ******lijer , sla je hem toch ook de tering ?? Maar ik heb geen tijd om een discussie tevoeren , mischien ligt het spel wel dinsdag in de bus . . .

15. IK NL

IK NL Guest

nee als iemand mij uitscheldt voor ******lijer op straat ga ik niet vechten nee, ik denk dan hij weet niet beter.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dan lach ik hem uit.. Dat is het verschil. Regel het via TheOne bitte, niet zo open via het forum.

17. IK NL

IK NL Guest

JUIST WOUTER ROELT _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

18. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het spel van de week niet krijg dan maak ik ook wel melding bij The One , maar ik zet alleen ff mijn eerste mailtje neer , en reageer op het vervolg .
    Maarja zo ben ik , de een loopt op staat door de ander niet .

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hier dat is helemaal triest :) Hier al gaan janken terwijl je eigenlijk nog helemaaal geen conclusie's kan en mag trekken..

20. IK NL

IK NL Guest

Kijk uit straks komt die ook bij jou langs }:] }:] }:] :D :D :+ :+ 8) 8) 8) |:- |:- |:- :eek: :eek: :eek: :p :p ;) ;) O-) O-) :{ :{ :'-( :'-(

Deel Deze Pagina