1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag over plaatsen bericht slechte ruil met Ajax...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hoofdletters, 8 mei 2003.

1. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn eerste mailtje leest dan is het toch wel duidelijk , en ik jank niet ik reageer alleen maar op dat sukkeltje

2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij was de gene die mij net voor was bij Fuzzle voor PDO :mad:

Maar het duurd idd langer vanuit Belgie naar Nederland, die Pm's is idd vaag.

3. IK NL

IK NL Guest

hoe staat het nu met deze zaak?

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2003
  4. IK NL

IK NL Guest

niet goed blijkbaar dus?

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze thread was alweer aan het zakken vandaar dat er geen mensen meer op reageren (denk ik). Maar je hebt wel weer een fakie avatar + status naam |:- !

6. IK NL

IK NL Guest

ehm leg uit? :confused: |:- |:- |:- |:- |:-

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Valt weinig uit te leggen niet ?:confused:

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Kappe met dat geslow chat.. :mad:

9. IK NL

IK NL Guest

geef dan eens antwoord op de vraag dioga, bovendien vind ik het raar dat pablow mij zomaar mag beledigen.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als Ikke goed had gelezen had hij geweten dat de topicstarter het al had geregeld. Dan moet je niet hier gaan huilen om een herhaling, en al helemaal niet bij Dioga :{

11. IK NL

IK NL Guest

als wouter goed had gelezen had hij geweten dat er in de post van de topicstarter een woord genaamd waarschijnlijk staat dus wil Ikke graag weten hoe het er nu daadwerkelijk mee staat.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan snap ik niet de logica achter waarom je een antwoord van Dioga wilt. Email of PM die knakker, die hier waarscijnljk toch niet meer rond loopt, en vraag het hem.

13. sOn

sOn Guest

IK NL, waarom ga je nou door met zo loos reageren man!? Laat het gewoon voor wat het is en ga niet zo irritant lopen te doen. Je probeert Dioga en Wouter nu alleen maar uit de tent te lokken en daar krijg je zeker weten spijt van.

Dus ga nou maar gewoon niet meer reageren en ga nuttige dingen doen (mensen helpen ofzo) op dit forum, daar hebben we veel meer aan als dit kinderachtige gedrag.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ahum.. Als jij goed had gelezen zie je dat hij iedereen bedankt voor support en hulp, dus hij heeft geen hulp meer nodig.

15. IK NL

IK NL Guest

ehm ja aan jou werdt zeker wel iets gevraagd?

iig ik wil graag weten hoe het er mee staat zodat ik weet of ajax wel of niet te vertrouwen is voor eventuele toekomstige deals, verder vraag ik het uiteindelijk (nadat ik het al 2 keer aan heel xbw gevraagd heb) direct aan dioga omdat er gezegd was dat theone er naar zou kijken.

16. IK NL

IK NL Guest

oh en dus hoeven anderen niet te weten wat er uiteindelijk is geregeld en of die ajax te vertrouwen is.

17. IK NL

IK NL Guest

ja sorry hoor, maar inmiddels weet ik dus nog steeds niet of die ajax te vertrouwen is, je zou zeggen dat xbw oplichters graag zou willen ontmaskeren maar ik vindt ze erg laks wat dat betreft.

18. hoofdletters

hoofdletters FT spellenfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van vakantie dus ik kon helaas niet verder reageren. Inderdaad, er stond in mijn laatste post hier: 'waarschijnlijk opgelost.' Ten tijde van dat schrijven was dit de afspraak die ik met Ajax had. Of hij zich hier aan heeft gehouden weet ik nog niet, ik heb de afschriften nog niet kunnen bekijken omdat ik dus in het buitenland was... ik laat het vanavond weten...

19. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik moet toegeven dat ik wel goede zaken met Ajax heb gedaan, het duurde wat langer als normaal met opsturen maar oke.

Deel Deze Pagina