1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag over signatures..

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Banzaiaap, 8 mrt 2008.

  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo! De algemene maximum grootte van de sigs is nu 350px bij 20px. Geen probleem zou je zeggen. :) Ik heb nu een sig gemaakt, die uit 3 afbeeldingen bestaat, maar niet over dit limiet heen gaat. Toch mag je maar 1 afbeelding in je sig hebben.. Waarom is dat?

    Het gaat om deze sig
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ten eerste wordt het voor ons dan nog moeilijker controleerbaar. Daarnaast wordt het dan meer een rekensommetje en onoverzichtelijk. Ook kan je dan de plaatjes onder elkaar zetten waardoor je de sig limiet ook overschrijdt.

    Het komt er dus op neer dat wij dan heel lastig kunnen zien of een sig te groot is. Normaal doe je rechtermuisklik op een sig en dan zie je de grootte. Nu moet je een rekenmachine erbij pakken om te kijken hoe groot hij is, om het maar even zo te zeggen. Dat werkt niet.
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, volgens mij is het limiet er alleen maar om extreem grote sigs tegen te gaan en volgens mij kan je prima in een oogopslag zien of de sig te groot is of niet. Ik wel ieder geval. :9
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwoa, dat rekenen vind ik wat overdreven. Een optelsom van drie getallen zou toch niet te moeilijk moeten zijn voor de mods die tot duizend kunnen tellen om een topic te sluiten!
    Tenminste, als de mods niet moeilijk gaan doen over sigs die bijvoorbeeld 2 pixels te wijd zijn. Of wel? :eek:
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ligt er maar net aan of je lief bent :cool:
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    True. Alleen krijgen we dan dit soort taferelen. Het rode vierkant kan je ziet als de sig ruimte. Alle sigs zijn bij elkaar 350x20:

    [​IMG]

    Maar je krijgt dan ook dit soort dingen. De totale grootte valt binnen de toegestane waarde. Maar de hoogte wordt op deze manier wel 40pixels. Wat dus niet is toegestaan:

    [​IMG]

    Hierdoor krijgen we weer onduidelijke regels en dat werkt imo niet.

    Ook ontstaan hierdoor weer onduidelijke situaties en zullen bepaalde regels ook vaag blijven.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wel zover ik weet ben je de eerste die het uitprobeert Banzaaiaap. ;) Er is voorheen nog niet over nagedacht. En zolang ze achter elkaar staan, is het net één afbeelding. Het zou mij iig niet eens zijn opgevallen.
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)

    Klopt helemaal, maar ik vind dat het nu ook niet echt duidelijk is. Je mag een afbeelding met die restricties en daarbij nog wat regels (4 dacht ik?) tekst erbij.

    Nee daarom denk ik dat het zo ook wel zou moeten (mogen) kunnen. :)
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik moet zeggen, die sig ziet er wel netjes uit :) Beetje je topic erin verwerken, wel vreem dat niemand het nog zo gedaan heeft eigenlijk :p
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Niet iedereen is een held met dat soort dingen, om mezelf maar even op te noemen. Het ziet er wel stylish uit en het is nog handig ook, ik zou het imo niet erg vinden.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Zijn de bovenstaande, geheel zwarte wel of niet toegestaan? Dat de blauwe niet is toegestaan snap ik.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een sig mag 1 plaatje bevatten 350x20px
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er staat nergens dat het maximum 1 afbeelding mag zijn, het mag alleen niet meer dan 350x20 pixels zijn (en het moet statisch zijn). Er wordt alleen over 1 afbeelding gesproken bij het aantal regels tekst dat er dan nog bij mag (en dan gaat het eigenlijk puur over de hoogte van de afbeelding, 20px =~ 2 regels).
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    O okay dan is dat nieuw :) dat wist ik nog niet
     
  15. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat gaat hier nou mee gebeuren? Ik wil echt graag een nieuwe sig :D
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Van mij mag het op die manier, zolang je deze maar in de breedte zet. Zodat het wel als een geheel lijkt van 350 bij 20 pixels.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    In de thread van de poll over signatures en avatars had ik het al aangegeven maar kreeg ik geen antwoord:
    Hoe kan het dat ik de signature van HanTheMan zie, terwijl ik de weergave van signature afbeeldingen uit heb staan? Tot nu toe is hij de enige.
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Komt omdat hij zijn signature op de servers van xbw heeft gehost. Op een of andere manier werkt de blokkering dan niet.
    Misschien dat Jorrit daar eens naar kan kijken, of het moet onder crew policy worden om geen sigs etc. op xbw te hosten.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm mogelijk heeft hij deze geupload op de site als mod?
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Als het goed is, is dit probleem verholpen.
     

Deel Deze Pagina