1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag over slowdown

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bliss123, 10 mei 2002.

  1. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt veel zeggen van MS, maar ik vind dat ze jou geval netjes opgelost hebben. Ok, het is ook Intertoys die mee moet werken maar ook die zijn niet lullig met garantie. Geeft me wat meer vertrouwen voor als die van mij ooit stuk mocht gaan (heb hem ook bij de intertoys gehaald).
     
  2. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Froggie, k vind MS sowieso de klanten goed helpen.
    (als je ze belt zijn ze super vriendelijk en luisteren echt goed naar je).
    In Amerika liep het iets anders (MS vroeg daar 150 dollar per reparatie) maar volgens mij hebben ze dat ook al weer opgelost.
    Er zijn veel mensen met dezelfde klachten over het apparaat maar ik denk dat dat komt omdat dat ding eigenlijk nog steeds heel erg nieuw is (vooral va MS)
    K ben in ieder geval blij dat ik vanavond weer een nieuwe krijg!
    :)

    En jij hoeft niet bang te zijn als ie van jou stuk gaat!
    :)
     

Deel Deze Pagina