Vraag over Voice Mask.....

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JT Chinaski, 29 jun 2004.

1. Lionhard

Lionhard Guest

You go girl _0/ _O_

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Dan ben ik waarschijnlijk een van die 18+ mensen die het niet irritant vinden...ik ben 28....en nogmaals als ik in een game kom en mensen vinden het echt enorm vervelend, wat ik trouwens zelden meemaak, en ze vragen het op een normale manier, dan zet ik het echt wel af, maar ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik zelf host en een voicemask ophad en dan mensen gaan lopen zeiken en dreigen en schelden.....dan heb ik zoiets van , het is mijn game, ik host, ga dan maar weg. Misschien scheelt het dat ik ook niet als een zotje ga zingen of blaten, wat een paar mensen wel doen met een voicemask. En voor alle duidelijkheid aan een paar mensen: het blijft een mening dus het is: Ik vind het irritant en niet het is irritant. Ik vind namelijk van niet.

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het is wel grappig. Voice masking werd door MS als een van de gaafste features van Xbox Live ingezet. Nou, vanaf het begin gebruikte nagenoeg niemand voice masking dus dit element van Xbox Live is wat dat betreft niet zo geslaagd....

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    daarom gebruik ik ook de woorden "meeste" en "vinden" om dat er vast 18+ mensen zijn die hun lol niet mee op kunnen en 13+ mensjes ;) die zich er ook dood aan ergeren

Alles is en blijft onder voorbehoud van mening
    Preek van de week van mij :D

5. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    kijk voicemask (alleen stemmen om je stem zwaarder te maken) zijn onwijs handig voor die 14 jarige pikkies die voor geen meter klinken en dan toch stoer lopen praten want je wilt niet door een Denis the menace pikkie horen "yo i destroyed you big time" maar diegene die toch een baard in de keel hebben versta je dan voor geen meter

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Verjaardag:
    16 juni 1975
    Xbox Live Gamertag:
    Hatsjoe
    Consoles:
    X-BOX, ps1 (die grijze)

Wat ook trouwens ook verkeerd ingevuld kan zijn. Ik vind Voicemasks vreselijk irritant vooral die robot, gaan ze met zo'n vervelend voicemask heel veel lopen praten enzo, om hoofdpijn van te krijgen, als ik host kick ik ze gewoon, als ik niet host gewoon muten of leaven als het toch geen leuke game is....

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb nog lang niet alle voicemasks geheurd, die cartoon is wel grappig en verder heb ik een hele zware onduidelijke gehoord. Onverstaanbaar, irritand, doe mij maar geen voicmask.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Every person is 13 untill proven otherwise

en ik ga egt niet alle profiles na trekken, heb betere dingen te doen

9. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    in een melige bui wil ik er nog wel eens eentje gebruiken.. maar dan moet de rest het ook doen :)

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Die Big Guy is een vette stem... dan ben je echt zo'n "Smooth muthafukka"...

11. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Juist....dat is de bedoeling, natuurlijk doe ik het ook niet als er 5 man aan het gillen is dat die voice mask afmoet, maar zeker wel voor de lol en meestal gaan andere gamers vanzelf meedoen.

@Rick12: detective in de dop, dacht je dat ik geen 28 was???? klopt, ik ben 29....net jarig geweest, was ik even vergeten, krijg je op die leeftijd.

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    je kan ook zon stem helemaal aanpassen ..had k vorige keer gedaan ..kreeg k een meisjesstem...dat is wel gieren ..gaan al die gasten ineens slijmen ofs0 ..wel gieren toen ik m ineens uitdeed en die gasten begon uit te schelden ;)

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en in welk spel krijg je dat voor elkaar?

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, dat wil ik ook wel eens weten. Want volgens mij hebben lang niet alle Live spellen die optie.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    heeft maar een enkele

16. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja ik had er ook een, weet niet meer welke, volgens mij zo`n sport spel.

Deel Deze Pagina