[XOne] vraag over x-box live

Discussie in 'Games' gestart door niellie, 17 nov 2008.

1. niellie

niellie BFBC

Leuk Bevonden:
    0
    hallo als ik met mijn vriend probeer te chatten leukt het niet. maar daar gaat niet nu niet helemaal om. mijn NAT staat op open en van mijn vrienden op strict of moderate. dus dit nou eigenlijk mijn probleem of hun probleem ( want mijn NAT staat op OPEN ) en ik wou nog even weten of je dit sowieso wel KUNT veranderen ? zo ja hoe ? zo nee heeft het met mijn xbox zelf te maken of met mijn harddrive of met mijn internet provider ??
    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. groetjes niel

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. latev

latev Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee ik heb ook een probleem ik heb draadloos internet en ik speel altijd zonder prolbemen maar 16 november stopte me xboxlive voor 12 -maande duzz ik heb nu nieuwe gehaalt en ik wil het invullen maar bij marktetplace staat geen redeem code meer en ik kan me alleen insigne en verder niks als ik me internet test staat er ip-failed en dat had ik eerst nooit .. maar hoe kan ik me xboxlive weer krijgen als er geen redeem code staat

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    volgens mij kan je nu niet online door die update die straks komt.

6. latev

latev Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke update is dat dan maat??

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  8. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet op live en ook niet updaten. Nu heb ik via een torrent en een usb stick geupdate en nu kan ik nog niks. Heb het idee dat de boel overbelast is.

Deel Deze Pagina