1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X-BoxFan, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel heel vaak Saints Row online.Maar nu blijft hij een paar keer hangen.Heel dat rondje waar mee je hem aan doet geeft rood aan.Dat groene brand wel maar rood ook.Weet iemand wat het is?
    Als dit hier niet hoort dan sluit je hem maar hoor.Maar ik vond het een beetje vreemd.Ik hoop ieder geval niet dat ie kapot is=(
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    je xbox is verrot
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je Xbox 360 geeft dus 3 rode lampjes weer. Dit is een teken van de the red rings of death. Je xbox kan er mee ophouden, zodat je hem moet opsturen naar Microsoft, of dit is gewoon een aantal keer en verder niet gevaarlijk. Heb je dit ook met andere games gehad? Voor meer informatie + vragen over je Xbox 360 console kun je hier terecht:

    - Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa
     
  4. micoos

    micoos Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook zijn dat je kabel waarmee je hem naar de tv verbind er niet goed inzit. Ditr heb zelf ook een keer gehad. Hij loopt eerst vast en ineens zie je 3 rondjes.

    Ik zeg het kan. het kan ook die red ring of death nzijn
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als de AV kabel er niet goed inzit zijn dit er vier rode lampjes. ;)
     
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Er branden 3 rode lampjes dus hij is dan kapot?En die kabel zit al die tijd goed.
    Want ik verschuif hem nooit.Ik breng hem niet meer terug.Hij is al 3 á 4x terug geweest.Maar ieder geval bedankt voor het antwoord
     
  7. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee want hij doet helemaal niks meer.Ik speelde Saints Row.
    En toen wilde ik hem weer aandoen en toen brandde er die lampjes dus vandaar
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb je er nu ook last van? Dus als je hem aanzet dat er die drie rode lampjes gaan branden en je geen beeld krijgt?
     
  9. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik probeer hem steeds aan te doen krijg geen beeld en er branden ook 3 lampjes
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    In dat geval is je Xbox 360 stuk, en zul je moeten bellen naar de klantenservice van Microsoft. Voor alle informatie en vragen verwijs ik je hier naartoe:

    -Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa

    Succes! ;)

    /Mod :Fardo - We gaan in de thread verder welke Dazlindragon noemt. Dit is namelijk het originele Xbox gedeelte
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina