Met de Adv scartkabel kan je RGB aansturen als je tv dit ondersteund, hier kan je haast altijd vanuit gaan bij elke moderne tv met een scart aansluiting. Check het even in je handleiding. Ik heb de Adv Kabel vandaag gekocht, en het maakt vindt ik behoorlijk uit. Sven.
Presto, als ik je een advies mag geven, Ga morgen eerst een adv scart halen!, het verschil is gewoon dat het beeld veel zuiverder wordt, overgangen in kleur zijn met adv scart mooie overgangen met die tulpjes is het gewoon een mengel moesje het contrast wordt ook veel beter adv scart een must buy!
Oké, ik heb die tulpjes dus aangesloten op de scart connector die ik bij mijn xbox kreeg maar dat is dus de verkeerde manier. Ik moet een advanced scart kopen. Hoe sluit ik die aan op me Xbox en aan de andere kant op de tv ? Is dit ook van Xbox of van andere bedrijven ?
Mijn tv kan het aan, bij de gegevens van de twee scart poorten staat: RGB INGANG Dus dat zit in ieder geval goed.
1- die standaard video plug, uit je xbox 2- adv scart plug erin, 3- en adv scart cable achterin je tv, (die rgb poort) klaar
Re: advanced scart hmz. he is dus toch aan te raden om hem wel te gaan halen. De prijs die ik er voor moet betalen is 9 euro en nog wat centen dus dat is best te doen maar vind het zonde als het geen verschil had. Heb zelf een 72 cm beel met een rgb ingang dus hopen dat het wat word.
Kheb zelf een kabel gekocht met s-video din plug erbij en moet zeggen ziet er gelikt uit. Ben nu aan het uitzoeken het audio gebeuren op mijn versterker .
Ik had hem nodig voor mijn dolby maar het beeld word toch echt duidelijk beter misschien bij mij niet veel op mijn 55 cm maar ik merkte het wel. Het is wel vervelend dat als je em bij dan weer op een normaal net zet en je xbox staat aan dan hoor je het geluid van de tv en je ziet het beeld van de xbox steeds langs gaan.
je kan het niet altijd terug vinden in de handleinding(daat heb ik dus) maar ik heb hier ergens gelezen dat er soms ook 3 stipjes bij je scart staan is dit het geval dan ondersteend hij rgb
Ik heb hem ook maar ook voor de optical out om hem aan te sluiten op mijn dolby! Maar je merkt het inderdaad met beeld ga denk ik ook nog breedbeeld halen.! Iemand misschien een tip voor een goeiuh Breedbeeld tv voor niet te veel geld?
Hmz.... advanced scart gekocht bij de free record shop. Ik heb een 72 cm tv met rgb ingang en 60hz maar om heel eerlijk te zeggen weinig verschil. Misschien komt dat nog bij de volgende spellen.
Dan zou ik maar is een brilletje gaan halen, er is wel degelijk een zeer groot verschil. de meeste tv's hebben 2 scart ports, er is er echter (meestal) maar 1 RGB, heb je wel de goeie?
7 ??? Wat voor TV heb je dan als ik mag vragen ? Ik dacht een tv er hoooguit misschien 4 had bij de wat luxe modellen. Sven.
Als je het echt goed wilt zien, moet je eens project gotham racing opstarten zonder een advanced scart cable. Damn wat is dat dan lelijk :r
7 scarts?? hmmm nu begin ik aan je verhaal te twijfelen........ ik kan ongelijk hebben natuurlijk, maar zover dat ik weet, bestaan er geen tv's met 7 scart aansluitingen.
ik heb een 50 hz breedbeeld tv van daewoo. Zal deze RGB bevatten. Ik kan het boekje niet meer vinden ]:- ]:-