1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje betreffende nieuwspostings en censuur?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door johnno, 8 jul 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk ook dat XBW een beetje aan zijn reputatie moet denken en ieder bericht over een gehackte Xbox plaatsen zou die reputatie niet ten goede doen en die reputatie heeft imo NIETS met MS te maken.

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  2. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neee mensen, het gaat helemaal niet om linux, hacken etc.
    nog een keer, waar het mij om gaat is dat het voorheen een fan site was (beetje amateuristisch misschien) gewoon goed, objectief

Naar mijn mening (niet gelijk boos worden modators) is dat sinds tijden ver te zoeken. Zoals al eerder werd gezegd.

3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    @t Mirik: Ja ik was mijn bericht aan het typen nadat er 3 post stonden dus ik had je stuk nog lang niet gelezen.

Dus ik geloof je wel maar het zou me bv niks verbazen als Microsoft jullie heeft gevraagt er niks over te zeggen.

En aan die ene gozer over dat Linux illegaal is om te draaien op je Xbox klopt volgens mij niet. Ben het ook echt niet van plan ofzo maar vind gewoon interessant om te weten

4. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist!! als xbox fan en vervent gamer is het toch juist leuk/goed om te weten wat er speelt om en rond dit apparaat. En dan hoef je echt niet gelijk alle TECH en ins en outs te gaan geven over hoe je wat doet. Ik bedoel , jullie posten verkoopcijfers , WAAROM?? dat dan wel?

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik snap echt niet wat je bedoeld. We zijn alleen beter geworden voor de rest is alles hetzelfde :confused:

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Verkoopcijfers zijn toch voor de Xbox en de games?

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb elke dag contact met ze, ze hebben in die trend niks tegen mij of een van onze schrijver gezegt. En dan nog, ik besluit zelf of ik of mijn jongens er over schrijven. Had een van de jongens dat wel gedaan, dan was dat zo, pech!

Verder wil ik nogmaals duidelijk maken dat de reden is dat het ons niet interesseert en wij interessantere dingen te melden hebben zoals de laatste screnshots en gameupdates. Linus mods etc. interesseren ons niks en hebben ook geen plek o pdeze website die over GAMES en XBOX gaat. Niet over HACKEN, MODS en LINUX.

Meer is er niet, ook al willen sommige mensen dat graag denken.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hij heeft het over nieuwsberichten over XBOX die werkt met linux of gehackt is... .

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet illegaal Linux te draaien, en als je dat wilt moet je dat vooral doen. Maar ONS interesseren de games en de console zelf. Niet de mogelijke nevenproducten die lijden tot het illegaal gebruik van de machine of het draaien van Linux en het insolderen van chips.

Over het betreffende Linux nieuws is niet gepost omdat er niemand over gepost heeft, niet omdat het verboden was. Zo worden er ook wel eens screenshots van een game NIET gepost. Niet express maar omdat men bezig is, ze mist of whatever.

Niet alles heeft een reden.

Maar nogmaals, onze site is bedoelt als informatie punt over de Xbox en zijn games. Niet over zijpaden die dit systeem kent zoals Linux en andere zalen die mogelijk in het illegale leiden. :)

'T is allemaal niet zo ingewikkeld als mensne graag willen dat het is.

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @The Answer: en wat hebben we daaraan?

11. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jij hebt duidelijk oogkleppen op... dat is je goed recht, het is jou site, dus post inderdaad maar wat je wil. Maar op deze manier heeft een verdere discussie weinig zin.

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dunno. Vraag het aan johnno, hij is er over begonnen. Ik probeer gewoon "objectief" te blijven.

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie een duidelijk verschil met het verslaan over Xbox en zijn games en het verlslaan over mods en hacks en het draaien van linux op je xbox, die dan zijn doel overstegen is.

Kortom, dat intereseert ons niet. Als het niet over games gaat, dan is het geen Xbox. Het doel van de Xbox is games, am I wrong?

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

volgens mij heb jij oogkleppen op johnno. Kobold zegt toch dat ze er niets over schrijven want het interesseert hun niets (en mij ook niet....en ik denk een heleboel mensen op deze site niet)...ze willen dingen vertellen waar de meeste gamers wel wat aan vinden, dus niet gehackte xboxen (wat alleen maar leidt tot illigale practijken, wat ik ook een reden vind om het niet te posten) want daar vinden maar 10 mensen hiero (ofzow) iets aan, waarom zou dat dan verslagen moeten worden?

bij deze gevraagd ;)

edit:
    t hoofd doel wel, maar MS wil nog wel meer met de xbox natuurlijk...(live, mediaplayer, etc.etc. ;))

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Yep. Ik richt mij op games en Xbox, dat is werk zat. Voor hacks en die onzin ga je maar naar de sites die zich daar op richten. Zie je ook info over games, review, prijsvragen, previes, interviews etc. en dergelijke op die sites? Denk 't niet. My point exactly!

En dat heeft niks te maken met wat Microsoft wilt, dat heeft te maken wat de mensen die voor deze site schrijven willen berichten. Voor hetzelfde geld was er wel een post over.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mirik oogkleppen op? Volgens mij ben jij degene die eens goed in z'n ogen moet wrijven. Ik heb Mirik het nu al 10 keer zien uitleggen, en NOG ben je te koppig om te geloven dat ze niet afhankelijk van MS of wie dan ook zijn. Ik vind het geheel terecht dat xbw niet over deze console-bedervende rubbish informeert.

Ik denk dat jordo nog met het beste voorbeeld kwam: een muziek-fansite gaat ook niet informeren over hoe je het beste illegale mp3's downloadt. Lijkt me logisch, toch? Waarom besef je niet dat het hier om precies hetzelfde gaat?

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Whehe, tja, inderdaad, 'entertainment' is een beter begrip. Klopt!

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, ik vind dat dit soort dingen best wel gepost kunnen worden. Hetgene wat nu bijvoorbeeld speelt. Je had best een nieuwspost kunnen maken dat Microsoft het aanbod van de hackers niet heeft geaccepteerd. Niet hoe en wat je kunt hacken!

Dát speelt er nu (voor mij:9), niet welke game er over anderhalf jaar uitkomt, dat zal mij een worst wezen.

Maar nogmaals, jullie hebben natuurlijk al het recht om te posten wat jullie leuk en interessant vinden. Maar ik zou het niet verkeerd vinden om een compleet beeld te geven van álles wat er om de Xbox speelt.

johnno--> Klasse opmerking hoor!;)

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik zeg. Voor het zelfde geld had het WEL gepost geworden. Het is niemand van de crew verboden, maar het is duidelijk omdat het NIET gepost is dat onzecrew zich richt op zaken die Xbox gamers interesseren, zoals GAMES en entertainment.

Niet omdat ze het niet mogen, maar omdat het niks te maken heet met het 'Xbox entertainment platform'. En zelfs dan nog MOGEN ze het posten.

Zoek maar in ons archief dan zul je meerdere posts over mods en linux vinden.

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is wat ik juist wou zeggen;

Kobold had toch gezegd dat ze soms dingens over het hoofd zien of vergeten te posten. Als ik zou kiezen tussen nieuwe screens of een verhaaltje over linux waar wij waarschijnlijk toch geen last gaan van hebben (waarschijnlijk alleen in de VS, misschien ook nog UK) zou ik voor de nieuwe screens gaan en als ze daardoor dat dingentje van linux vergeten te posten, so be it.

Deel Deze Pagina