1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje betreffende nieuwspostings en censuur?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door johnno, 8 jul 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jah, maar klant is nog altijd koning. Zie jij in klerenwinkels nog berenvellen hangen van holbewonders duizenden jaren terug?
    Nee, dat hoeven wij niet meer. Nu hangen er wijde pijpen in de kasten.

Hetzelfde hier, natuurlijk kijken jullie ook een naar wat wij willen! Alsof één van jullie het superleuk vond om de prijsvragen te verzinnen, neen... dat deden jullie voor ons.

Dus nogmaals, elke site, elke winkel, elke school, elke dit, elke dat is gericht op ons; de klant. Niet op hunzelf!

Dus kom nu niet aan met zulke argumenten Kobold.

2. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goed.. laat ik dan een totaal "offtopic" extreem niet ter zake doendend voorbeeld nemen, wie weet snappen jullie (administrator en die ander) waar ik al vanaf regel 1 naar toe wilde

Het lezen van nieuws op xboxworld is als het kijken naar de verslaggeving van de golfoorlog op CNN?!..

anyways, het is prima dat jullie alleen willen berichten over al het goeds van de Xbox, en dat er een keer een plaatje niet op de site staat, so what dat zal menig lezer niet missen. Maar goed.. laten we er maar over op houden, hoop niet dat jullie je nu helemaal aangevallen voelen. en zo wel , was niet de bedoeling

-> Thanks Biscuitje, jij begrijpt waar ik heen wil, lukte mij alleen niet om het zo duidelijk te maken.

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In zo een verre mate geld dat alleen voor winkels. XBW kan nog kiezen wat hij/zij post. Een winkel kan dat ook maar dan zal hij binnen de korste keren zijn deuren moeten sluiten en hier bij XBW doen ze het niet om geld (ofwel?) en als ze er iets mee verdienen zal het niet veel hoger liggen dan wat zakgeld bij een normaal gezin.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat jij en Jonny dat graag willen lezen betekend niet dat je de meerderheid bent. Ik zou zelfs durven zeggen dat je tot de kleine 0.5% van onze lezers behoord die dat zou interesseren. Kortom, wij cateren wel degelijk naar onze lezer, aangezien wij zelf fans zijn en weten wat wij zelf zouden willen zien. Dat is dus een beetje stom argument.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom zou xbw nieuws posten dat de Xbox mogelijk schade kan toebrengen??? Dit is toch een fansite, wij dragen de console toch allemaal een warm hart toe? Of mis ik nu iets?? |:-

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat heeft een "legale gamer" aan linux op z'n xbox??? Als webserver laten draaien ofzo?

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Een fan is iemand die alles wilt weten waarvan hij/zij helemaal gek is. Of dit nu negatief is, of positief.

Precies!!!!! Dus het kan toch geen kwaad om dit te posten. Als wij allemaal fans zijn zullen wij het toch echt niet doen volgens jou redenering?

8. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    sie het intereseert jullie meschien niet maar daar gaat het niet om want als jullie alleen maar dat deden wat jullie intereseert komt niemand meer naar de site toe dus je moet met iedereen rekening houden en MODS zijn nou een maal deel van de xbox geworden ik zecht niet dat alles gepost moet worden maar wat doen andere xbox sites dan? and gamer.nl? posten er allemaal over zoals de nieuwe hack die het mogenlijk maar om linux te draaien zonder mod het stond op alle websites behalve hier en ook is het verboden hiet om het op het forum te poster kijk als je nou threads krijgt met "wie kent er iemand die mijn xbox kan ombouwen" dan snap ik helemaal dat dat niet kan/mag maar nieuws is nieuws en dus helemaal afschaffen vind ik verkeerd
    maarja het is niet mijn site en als jullie "niet" van microsoft afhankelijk zijn vind ik dat er op het forum best over gedicuseerd mag worden

(sorry voor de slechte spelling en voor het alles op elkaar proppen)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een echte fan interesseert zoiets niet eens. Waarom zou je het dus posten?

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    d'r wordt op 't forum toch ook over gediscusieerd??? (verder snap ik weinig van je stukje, maar toch ;))

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nogmaals, Johno en ik vragen niet om diepgaande info. Maar gewoon oppervlakkig, dat wij weten wat er nu speelt; ook al is het negatief. Dat is veel interessanter als welk spel over anderhalf jaar in ontwikkeling gaat.

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Naja, ik zou geen wilde gokken doen over wat wij verdienen met de websites. Mensen werken er aan dus mensen moeten geld verdienen. Van spelletjes alleen kan je niet leven.

Dan nog kunnen we alles zelf kiezen wat we posten, en aangezien we een aantal schrijvers hebben en niemand zegt tegen niemand wat wel en niet mag is het simpelweg onzin om te zeggen dat er gesencureerd wordt. Als een post slecht is (spelling, kwaliteit, oud nieuws) dan haalt iemand anders hem weg. Als screenshots gelekt zijn of foutief vrijgegeven zijn(rallisport 2) dan zijn wij zo schappelijk deze weer te verwijderen. We gaan niet onredelijk lopen doen en arrogant iedereen tegen de schenen schoppen. Ik ben een sociaal persoon en ik behandel mensen zoals ik zelf ook graag behandeld wil worden, een stuk fijnere wereld op die manier.

13. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    nee Saaur daar mag hiet niet op dit forum over gepraat worden

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je zou een stukje willen: MS heeft eis hackers groep afgewezen. punt :confused: of niet

verder is dit onderwerp in een topic op dit forum al eens besproken, voor degene die net zei dat dat niet mocht...maar ik ben te duf om te gaan zoeken :p

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ho eens. In jouw ogen is dat misschien interessanter, maar ik denk dat de meeste members hier meer uitkijken naar nieuwtjes over bijvoorbeeld Halo 2 of Fable, om maar eens wat te noemen, dan info over een stel domme hackers dat de Xbox probeert te misbruiken.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet niet hoeveel je verdient met websites maar ik weet wel als je daar alleen mee kan rondkomen, dan moet je een zuinig iemand zijn.

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Geen probleem, 't is je goed recht dit soort dingen te vragen, en als je ons niet gelooft, ook je goed recht! Ik heb geen reden om je te willen overtuigen en ik ben je niks verschuldigd, dus probeer alleen ons perspectief mede te delen, als je dat vervolgens niet aan wilt nemen, naja dan is er inderdaad weinig over door te praten.

Als jij vind dat je naar CNN kijkt bij XBW, tja haha dan vind je dat, dan is het duidelijk geen site voor jouw als je dat negatief vind.

Helaas gaan wij geen site speciaal om jouw tevereden te maken neerzetten, zoals je uiteraard goed begrijpt! :) Hopelijk vind je ooit een site waar je wel precies te horen krijgt wat jij wilt.

En hoe dat anders is van te horen krijgen welk nieuws er vandaag is, niet wetende of het positief of negatief is, tja dat is aan jouw.

Zullen ook maar gelijk stoppen met nieuws over de verkoopcijfers in Japan te posten.

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja precies! Kijk naar wat wij willen. Nu zijn het toevallig 2 bekende, veelbelovende titels. Maar één of andere titel die net verzonnen is en waar niks bekend over is is niet interesant! Niet met zo'n voorbeelden komen joh!

Iemand die nooit naar auto's omkijkt vindt het ook geweldig als er een dikke Ferari voorbij komt, niet dan? Dat is jouw voorbeeld.

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Uiteraard! 't is je hobby, maar ik ben helaas een mens en moet toch echt eten!

Deel Deze Pagina