1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje betreffende nieuwspostings en censuur?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door johnno, 8 jul 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En biscuitje, van de laatste 10 nieuws berichten vind ik er 8 toch zeker feraries voor mij

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In het forum mag het inderdaad niet besproken worden, omdat het veelal over illegaal kopieren gaat, toch het primaire doel van je Xbox modden. Daarom is die regel daar toegepast. Als je het daar niet mee eens bent, een schrale troost is dat je toch meer te weten komt op een site die daar voor opgestart is dus het hier een beetje zinloos en onefficient is om te vragen. :)

Makes sense huh? :)

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik kijk naar auto's om maar of er nu een Ferrari of een Ford Fiesta voorbij komt, voor mij zijn ze allebei hetzelfde (zet dat nu om i.v.m games).

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tsja, als jou zulke dingen niet interesseren, dan is dat jammer. Dan sla je die berichtjes toch lekker over. Maar aan het aantal reacties te zien als er weer eens een nieuwe game wordt aangekondigd, kan ik opmaken dat er wel degelijk interesse voor is, en ik durf wel te beweren dat meer mensen daarin geïnteresseerd zijn dan hetgeen waar jij in geïnteresseerd bent.

5. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    mijn punt is het gaat erom wat de lezers van deze site willen en dus blijkbaar willen ze niews over hacks

zie je well Saaur ;)

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar :confused: en waaruit blijkt dan? :)

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het ging over titels die nog lang niet uitkomen. In die geval Fable en Halo2. Een half jaar geleden vond ik XIII ook niet interessant. Een cell-shaded shooter? Bah! Maar nu met screens en meer info, lijkt het mij een geweldige game.

Get the point?
    Geef dit soort informatie dan als er iets fatsoenlijks bekend is!

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En die conclusie trek je nadat 2 lezers daarom vragen? Van de 6500?? Lijkt mij een beetje voorbarig |:-

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Houdt een poll zou ik zeggen!

10. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na goed, ik gaf als goed is al aan dat voorbeeld niet serieus op te nemen. Maar biscuitje maakte al duidelijk wat ik wilde overbrengen. Het gaat dus om zowel positieve als negatieve info plaatsen. Misschien een idee voor een poll? laat de lezers/fans/bezoekers maar is beslissen.

ik ben alvast benieuwd naar de uitslag. (-> JUIST, biscuitje was me weer voor.. )

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wanneer O-TO-GI uitkomt, maar ook al is dat nog 2 jaar weg, give me that info (om maar ff iets uit de laatste 10 berichten te pakken)

(en waarom werd eerst verteld dat appocoliptica niet meer zou komen...ik zat hier bijna te huilen :'-( *snif*)

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ze nieuws over hacks willen hebben, dan gaan ze maar naar tweakers. Als ik nieuws willen hebben over Microsoft ga in naar microsoft.

EDIT: Deze site gaat, zoals Kobold al veel zei, over XBOX. :EDIT

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zie ik wel?

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Saaur, geef eens fatsoenlijke argumenten. Nu geef je een voorbeeld over jezelf. Terwijl je straks zat te zeuren toen d'r ene zei dat men nieuws over hacks wilde. Waarna jullie antwoordden dat het er maar 2 zijn.
    In jou voorbeeld maar 1 dus:p

edit: sorry dat ik af en toe een beetje vaag post8)

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat twee mensen op dit forum dat willen, betkeend niet dat de 'lezers' van deze site dat nieuws willen lezen.

Tuurlijk kan je beter naar beide kanten cateren, maar tja, dat gebeurt nou eenmaal niet, En daar is geen reden voor, geen cencuur, geen politiek. Simpelweg omdat niemand van de crew het wil, wou, kan, kon, zou posten.

Simpel. Voor het zelfde geld had het wel gepost geweest, maar dat is het niet. Pech! Shit happens. Zelf kan ik 't missen en interesseert 't mij weinig dus zal je van mijzelf weing postjes in die trend vinden. Ik wil over games en Xbox berichten, niet over nevenproducten die mogelijk leiden tot illegale practijken zoals het kopieren van games. :)

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij vind jezelf toch ook belangrijk genoeg om de site aan te passen naar wat jij wilt lezen, nou ik ben belangrijk genoeg om em te houden zoals tie gaat

17. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    @ Saaur

dat er hier niet over Hacks en Mods gepraat mag worden op het forum

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    *knippert met oogjes

wow 5 pags!!

waar gaat dit over? forum is al gepost

Of ja je bedoelt natuurlijk de frontpage johnno ...

Tja de hoofdredacteur bepaald dat natuurlijk. Koop eens een NRC of Telegraaf. Beide onafhankelijk edoch totaal verschillend. Dat doen smaken nu eenmaal.

Jou smaak niet die van het redactie team? Jij trekt aan het kortste draadje 8)

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Precies! Dus nogmaals. Waarom geen positieve én negatieve info? En die negatieve dingen (hacks) gewoon oppervlakkig beschrijven. Dus niet hoe je hackt, maar wat om de hack zelf speelt. In dit geval de 'ruzie' tussen de hackers en MS.

Snappen jullie dit nou of niet? Jullie beginnen steeds over iets anders...

Deel Deze Pagina