1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje betreffende nieuwspostings en censuur?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door johnno, 8 jul 2003.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het interesseert de redactie niet, dus krijgt het weinig prioriteit, ook 'zou' de lezer het willen. Dat komt omdat wij een onafhankelijk redactie zijn, niet afhankelijk van de lezer, en niet afhankelijk van Microsoft, ideaal! Afhankelijk van onze eigen intresses en meningen! yay! :+

2. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    @ Saaur, yup die heb je opgezocht

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de jappanse verkoopscijfers elke week (maand?) wel negatief nieuws hoor, dus wat dat aangaat is 't geen roze bril bij de redactie

4. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (tweakers fout voorbeeld...) een ander:
    gamers.nl post zowel positief als negatief. Hun doelgroep is daarentegen uitgebreider, maar desondanks zijn ze objectief, en daar gaat het mij om. En voor de duidelijkheid ik hoef niet te weten hoe het moet, of dat het linux, win CE of XP is, dat interesseert me niet. Het geen jullie nu posten is prima, al heb ik vraagtekens bij nieuws als bijv. verkoopcijfers us/uk etc, reclames zoals die boven het forum hangt. Ik zie niet waarom dat dan weer wel (hans teeuwen)

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Precies, die proberen klantjes te trekken op hún manier! De inhoud zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor de lezer. En dat probeer ik de xbw-crew duidelijk te maken.

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Zucht...............

IK heb nou al 4 keer gezegt dat het betreffende nieuws net zo goed WEL gepost had kunnen worden.

Wat snap je daar niet aan? Dat heeft niks te maken met cencuur. Het is niet gepost zoals menig ander nieuwtje op die dag NIET gepost is. Ik zie niet eens in hoe het negatieve info is? Het is geen negatieve info, het is niet eens van toepassing op Xbox (Xbox staat voor digital entertainment) of Xbox games.

Dat het nou toevallig niet gepost is is niet mijn probleem, en dat jullie daar een punt van maken, dat is uitstekend, maar behoorlijk zinloos!

Ik noem Japanse verkoopcijfers negatief. En GELOOF dat wij die posten?

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie 't.....$$$ cash...geld....waarom zou je anders reclame's ophangen?

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Saaur @ irritant-mode: Daarom zette ik er ook 'hacks' achter tussen haakjes :)

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    b'tje te laat voor die subtiele dingen hoor ;)

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Arf, maak ons dan blij! Post een oppervlakkig artikeltje op de main-page en zie of er intersse voor is... (dmv reacties bekijken)

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben de hoofdredacteur maar ik cencureer of bepaal niet war de redactie post. Dat maken ze zelf uit, zijn stuk voor stuk slimme jongens en ze schrijven hun eigen reviews en nieuwsposts. Tuurlijk haal ik wel eens een spelfout of grammatika foutje uit een post maar dat doen ze ook voor mij! Er is geen controle of cencuur bij XBW.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is gamer.nl een FANsite? Nee, dat is gewoon een gamesite.

13. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge wat is dat dan weer voor een afgelegen site, en boeiend dat niet gemeld wordt je kunt niet voor elk klein detailtje iets openen toch?
    De revieuws zijn hartstikke best, alleen is het soms wel zo dat degene die de game verslaat dat op basis van eigen smaak doet dat is wel soms wel jammer

14. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Helemaal mee eens, maar daar is dan ook een forum voor. En het feit dat we al over de 5 pags zitten, zegt genoeg lijkt mij. Overigens is de smaak prima, of hoort hier een " wat de boer niet kent , lust ie niet??" ... mmm

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nope, ik laat jullie geen extra werk voor ons maken, daarvoor bezoek je maar en andere site, die je overduidelijk wel kent aangezien je het nieuws toch gevonden hebt. Maar ik discussieer vrolijk met je verder hier.

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, kan deze niet laten:

't zegt dat jij 't de 1e keer dat Kobold 't uitlegde niet begreep en de 5e keer nog steeds niet...:D

17. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee het zegt dat dit idee/gevoel/mening duidelijk bij meerdere aanwezig is, en men dus blijkbaar erover wilt discussieren.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Over wat zijn wij hier nog aan het discussiëren? Over wat erop de mainpage staat/komt? Iedere onafhankelijke site mag kiezen wat er op zijn/haar mainpage komt als een paar lezers dat niet goed vinden, dan zoeken ze maar een andere site voor de berichten die ze niet op die site vinden.

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  19. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ok is het dan een idee om hierover een poll te starten?
    ben benieuwd wat de uitslag zal zijn.

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Total Posts: 98
    User Posts
    Kobold 19
    Saaur 16
    The Answer 13
    johnno 12
    Biscuitje 12
    Ugamer 6
    DarkwingDuck 6
    Star Of Sorrow 5
    McKnight_76 3
    err0r 2
    TheFlood 2
    Erik Mol 1
    Cole Trickle 1

verklaart de 7 pagina's wel geloof ik zo?

Deel Deze Pagina