1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje betreffende nieuwspostings en censuur?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door johnno, 8 jul 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat bedoel ik nou weer hè Saaur. Waar is dat nou voor nodig? Daar gaat de discussie toch niet over, dat is toch niet belangrijk.
    Leuk dat je 2 [​IMG]sterretjes[​IMG] onder je naam hebt staan hoor...:{

Anyway, het gaat er nu dus over dat johno en ik (en waarschijnlijk nog 90% v/h forum:p) ook andere nieuwtjes willen hebben zoals hacks enzo. Maar dan niet diepgaand, maar oppervlakkig! Zodat wij niet aangezet worden om illegale handelingen uit te gaan voeren op onze geliefde groene doos!

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat erop dat er niet zovel interesse is als dat je zou denken met 7 pagina's, maar had niet verwacht dat je 't niet zou begrijpen....

en de redactie wil dat niet, dus dan moet je 't maar ergens anders gaan lezen....

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    *Ligt dubbel:D*
    Zitten ze net 20X uit te leggen dat het best wel gepost mag worden etc. Maar dat het nu toevallig niet gedaan is, gaat ie vertellen dat de redactie het niet wilt.

(het is wel zo dat ze op het begin het er wel over hadden dat ze het niet wilden, maar nu niet meer)

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *ligt driedubbel |:-*

ze hebben 't toch niet gepost? Dus vonden ze 't niet interessant genoeg, ze wouden ze 't niet melden....

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    90% trek je uit het niks en dan nog.

Ik ga WEL hoofdredacteur spelen als mensen regelmatig over hakcs etc. gaan posten. Omdat, zoals ik eerder zei, dat niet het doel is van deze webpagina.

En nogmaal, aangezien jullie bekend zijn met andere websites, kijk daar voor je nieuws.

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Saaur: Hier je bewijs. Tip: lees alle pagina's nog eens door. Dan weet je waar we het over hebben...

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* jij mankeert wat aan je ogen ofzo....ze MOGEN 't wel plaatsen, maar ze WOUDEN 't niet plaatsen....klaar

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, en het is niet het doel van deze webpagina. Dus tuurlijk het mag. Maar het nieuws moet entertainment zijn, niet hacks, mods en linux. Dat nieuws zoek je maar op een andere website.

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, ikke niet. Ik las het net voor het eerst over dat gehack en dat geinige gekut tussen MS en de hackers. Ik kom trouwens ook nooit op tweaker.nl ofzo. Alleen xbw.nl
    Ik vond het erg amuserend om te lezen, vandaar dat ik ervoor strijd om het hier te krijgen*)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Je weet tweakers te vinden, zoek daar je betreffende nieuws.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Naast dat de XBW Redactie kennelijk geen interesse heeft in dergelijk nieuws ga ík die Linux personen niet extra helpen door er over te berichten. Alleen al het stellen van een dergelijk ultimatum klinkt mij erg triest in de oren.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :+ *ROFL* die heb ik gemist :cool: *bookmarks penny-arcade*

ROFL

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Raken we niet een beetje offtopic?8)

14. Black Talon

Black Talon tja............

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met vebazing het bovengaande gelezen.

Hoe ik het zie:

Ik wil weten wanneer en hoeveel maal per dag/week Alex en maxima 'het' doen. (koop ik privé of zo)

Of het interesseerd me geen ene f**k en ik koop het niet.

Of tewel dit is een site over de XBOX en dan voornamelijk de GAMES (zo moeilijk is dit toch niet te begrijpen?)

Indien je vage geruchten en roddels wil ga je naar een site die dit heeft. (een soort XBOX WEEKEND ofzo)

Niemand verplicht je om alleen hier je nieuws te halen, als je vind dat het niet voldoende is lang leve internet,
    dan kijk je toch lekker ergens anders.
    Of is het zo dat je daar geen zin in hebt? en je het eigenlijk wel makkelijk vindt dat iemand anders daar tijd in stopt.

Zolang dit geen betaal site is heb je denk ik weinig te vertellen.
    Suggesties zijn denk ik altijd welkom, maar om nu direct te gaan roepen dat het niet mag van MAMA (lees microsoft) als je je zin niet krijgt, vind ik niet echt getuigen van een volwassen mening.

Dus ff samenvatten Xboxworld = games en andere games gerelateerd info.

roddels en achterklap <> Xboxworld (<> = niet gelijk aan)

mvg
    Black Talon

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als die 90% dat wou hadden ze hier wel gereageerd :{
    Verder zie ik alleen jij & Johnno hier posten over dat ze oppervlakkig hack nieuws willen :{
    Ofterwel, heel die 90% is bullshit.. Als ik een blik werp over het gehele forum is het mij toch duidelijk dat niemand dat hele gehack geen fuck intereseert.. Mensen komen hier om over Xbox te praten en voor de spellen, Live functies & case modding... Wil je 't toch over hack gedoe hebben bezoek dan een site of forum waar dat wel mag :)

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Goh... wat een ontdekking. Daarom stond er ook een ":p" achter. Capisch?

Deel Deze Pagina