Misschien is het handig als je de volgende keer de 'quote' knop gebruikt... want ik weet nu niet wat je nou eigenlijk wil weten...:{ (bij de weg, welkom op XBW!!!) Greetz iversonfan88
Omdat het geluid dan minder hard is en en uit de rear speakers komt dan zachter geluid, het maakt me eigenlijk niet zo veel uit...
Hoezo is het dan minder hard?? Maar ik begrijp et wel, hangt ook een beetje van de verhouding zitplaats/speakers af...(bijv. als je heel dicht bij de rear zit)
Thankz Of je die speaker set ook op een Advanced AV cable/connector aan te sluiten is, want ik heb zelf de creative 3500 set en wil ook mooi geluid uit mijn xbox krijgen en denk dat die Advanced scart cable niet lang genoeg is om naar mijn tv te gaan En of dat met behulp van een optical kabel gaat, want die zat toen bij mijn speaker set
Hmzz, ik d8 dat je als je adv. scart gebruikt je zowiezo optical moet gebruiken, kweetniet precies, blokkie weet et misschien, hij heeft al een set, ik verw8 em binnen em paar maanden(i.v.m. toestemming van ouders)
Ja je hebt optical nodig, bij mijn set (creative inspire 5500D) zat hij er gewoon bij (dun doorzichtig kabeltje). En alles aangesloten en het werkt, dus je moetmaar ff kijken of je een optical kan aansluiten bij je speakerset, anders gaat het niet lukken..
Ja dat gaat wel lukken maar ik zit met het probleem of ik met die Advanced scart cable vanaf de plaats waar mijn xbox staat de tv wel haal. En met een Advanced AV cable/connector kan ik gewoon de kabel gebruiken die ik nu gebruik voor naar mijn tv maar weet niet of daar een optical aansluiting op zit om naar mijn speaker set te gaan.
Als je adv. scart nie lang genoeg is heb je gewoon pech denk ik, want hoe langer die kabel, hoe meer kwaliteits verlies. Op de tweede vraag weet ik zo ff geen antwoord.
heeft de Creative 5500D dan DTS??? (als dat zo is moet ik em thuis toch even snel daarop zetten ipv gewoon dolby 5.1 waar ik em {geloof ik} op heb staan)
Nee, die heeft geen dts, maar waarom haal je zown oude thread nouw omhoog, je had et netzowgoed ff na kunnen kijken bij je decoder.... kvind et dus een beetje een onzinnige post, maarjah, ...
omdat ik las dat je em op DTS, moest zetten terwijl ik voor iemand aan 't zoeken was, en me afvroeg of dit nut had....ga ff lekker tegen iemand anders zeuren met je te lange signature....(ja, ik kan ook zeuren)
ja, ok, ok, maarjah, wel een beetje vreemd om dan zown oud thread om hoog te halen, maarja, da was jouw keuze.. Zand dr over..??
ja zand erover Als ik iets opzoek let ik er eerlijk gezegd niet op of 't een nieuwe of oude draad is, maar ik las dat je je xbox op DTS moest zetten en vroeg me af of dat nut had, dan reageer ik gewoon... Hoppa, kruiwagentje zand